پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا

پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا

تبلیغات گوگل ادوردز (Google Adwords) یک سرویس تبلیغات کلیکی است که می‌تواند تاثیری معجزه‌آسا در رونق کسب و کار شما داشته باشد. اصلاً هم مهم نیست که شما چه شغلی داشته باشید. اما قبل از آنکه بخواهید تبلیغ گوگل خود را شروع کنید، پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا را ببینید.

 

در پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا شما می‌توانید به آموزش های متنوعی پیرامون تبلیغات گوگل دسترسی داشته باشید و تمام آنچه باید در مورد این سرویس بدانید را یاد بگیرید.

 

 

در واقع گوگل ادوردز جایی است که شرکت های مختلف سعی میکنند توسط آن برای کلمه کلیدی مورد نظر خود در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند البته با پرداخت هزینه. ادوردز مانند مناقصه عمل میکند، شرکت های مختلف برای هر کلیک میزان مشخصی پول پیشنهاد میکنند ولی اینطور نیست که همیشه بالاترین پیشنهاد برنده مناقصه باشد!

گوگل در کنار مبلغ پیشنهادی، فاکتورهای کیفیتی را هم بررسی میکند و بر اساس آن برنده را انتخاب میکند.

وقتی شروع به استفاده از گوگل ادوردز کنید مطمئناً بیشتر و بیشتر جذب آن خواهید شد ولی باید مراقب باشید: گوگل ادوردز ساده به نظر می آید ولی کار با آن راحت نیست! و نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد. خیلی از شرکت ها به دلیل نداشتن اطلاعات و تجربه وارد آن شده و مقدار زیادی از سرمایه خود را از دست میدهند.

 

در پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا خواهید اموخت که  ۳ اصل را همیشه به یاد داشته باشید و رعایت کنید:

  1.  پول زیادی خرج نکنید: سعی کنید در ایتدا بودجه محدودی برای این کار در نظر بگیرید مثلاً ۲۰۰٫۰۰۰ تومان یا حتی کمتر!
  2. . کار را پیچیده نکنید: وارد ادوردز که میشوید مشاهده خواهید کرد که آپشن های زیادی دارد و ممکن است کمی سردرگم شوید. سعی کنید بدون درگیر شدن با همه آپشن ها به طور ساده فقط یک تبلیغ ایجاد کنید.
  3.  صبور باشید: تقریباً ۹۹% افرادی که در پول خود را در گوگل ادوردز از دست میدهند یا خیلی زود کار را نیمه تمام رها میکنند و یا مقدار زیادی از پول خود را در زمان خیلی کم مصرف میکنند. پس صبور باشید کمی زمان میبرد تا کمپین تبلیغاتتان در گوگل جواب دهد.

 

 

عناوین مطرح شده پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا عبارتند از:

  • درک امتیاز کیفیت (Quality Score) و سیستم مزایده (auction system)
  • تعیین اهداف و انتظارات واقع بینانه از کمپین‌هایتان
  • ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز
  • پژوهش و یافتن کلمات کلیدی مناسب با کمک ابزار Keyword Planner tool
  • تنظیم بودجه (budgets) و پیشنهاد حداکثر قیمت هر کلیک (bidding) برای کمپین
  • نوشتن متن آگهی عالی
  • استفاده از گروه آگهی ها (ad groups)
  • ایجاد و برون‌بری گزارش‌ها
  • محاسبه میزان بازگشت سرمایه تبلیغات یا ROI
  • تنظیم گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) برای پیگیری تبدیل (conversion tracking)
  • بهینه سازی تبلیغات
  • تنظیم بید یا قیمت پیشنهادی هر کلیک (Adjusting bids)
  • ایجاد کمپین بازاریابی مجدد (remarketing campaign)
  • استفاده از افزونه های آگهی (ad extensions)

 

 

 

 

 

رایگان – اضافه کردن

بازدید: 116