آموزش حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

آموزش حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) 

در آموزش حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)  ، که ترجمه مقاله ای از سایت support google  قسمتی از سایت گوگل وب مستر تولز  می باشد ، علاوه بر این  در این مقاله شما می توانید فیلم رایگان فارسی  آموزش حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)  از سایت لیندا به صورت مستقیم دانلود کنید . 

 

آموزش حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای چه کسی است؟

اگر شما مالک، مدیریت، کسب درآمد یا تبلیغ محتوای آنلاین از طریق جستجوی Google باشد، این راهنما برای شما مناسب است. شما ممکن است صاحب یک کسب و کار در حال رشد و پرورش، مدیر وب سایت ده ها سایت، متخصص جستجوگرها در یک آژانس وب یا یک نینجا جستجوگر DIY پرشور در مورد مکانیک جستجو: این راهنمای برای شما مناسب است. اگر شما علاقه مند به داشتن یک کلیپ کامل از اصول جستجوگرها با توجه به بهترین شیوه های خود هستید، شما در واقع در جای مناسب هستید. این راهنما اسرارهایی را ارائه نخواهد کرد که به طور خودکار سایت شما را در Google به طور خودکار رتبه بندی کند (متاسفم!)، اما به دنبال بهترین شیوه های ذکر شده در زیر، امیدواریم موتورهای جستجو را برای ردیابی، رتبه بندی و درک محتوای شما آسان تر کند.

 

شما دوستان برای اموزش رایگان و حرفه ای  گوگل وب مستر تولز می توانید به اینجا کلیک کنید

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اغلب در مورد ایجاد تغییرات جزئی در قسمت های وب سایت شما است. هنگامی که به صورت جداگانه مشاهده می شود، این تغییرات ممکن است به نظر می رسد بهبود پیشرفته، اما هنگامی که همراه با بهینه سازی های دیگر، آنها می تواند تاثیر قابل توجهی در تجربه کاربر سایت و عملکرد خود را در نتایج جستجوی آلی داشته باشد. احتمالا شما در حال حاضر با بسیاری از موضوعات موجود در این راهنما آشنا هستید، زیرا آنها مواد ضروری برای هر صفحه وب هستند اما ممکن است از آنها بیشتر استفاده نکنید.

 

برای  دانلود رایگان فیلم آموزش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از سایت لیندا اینجا کلیک کنید

 

شما باید سایت خود را برای خدمت به نیازهای کاربران خود بهینه سازی کنید. یکی از این کاربران یک موتور جستجو است که به کاربران دیگر کمک می کند مطالب شما را کشف کنند. بهینه سازی موتور جستجو در مورد کمک به موتورهای جستجو در درک و ارائه محتوا است. سایت شما ممکن است کوچکتر یا بزرگتر از سایت نمونه ما باشد و محتوای بسیار متنوعی ارائه دهد، اما موضوعات بهینه سازی که ما در زیر بحث خواهیم کرد، باید به سایتهای هر اندازه و نوع اعمال شود. ما امیدواریم راهنمای ما به شما ایده هایی تازه در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما ارائه دهد و ما دوست داریم سؤالات، بازخورد و داستان های موفقیت شما در انجمن راهنما وب سایت گوگل  را بشنویم .

 

 

 

واژه نامه های که در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) باید یاد داشته باشید.

  • Index تمام صفحات وب را که در فهرست آن اطلاعات دارند، ذخیره می کند. نام شاخص برای هر صفحه محتوای و مکان (URL) آن صفحه را توصیف می کند. شاخص  زمانی است که Google یک صفحه را دریافت می کند، آن را می خواند و آن را به فهرست اضافه می کند.
  • Crawl – فرآیند جستجو برای صفحات وب جدید یا به روز شده. Google با پیگیری پیوندها، خواندن نقشه های سایت و بسیاری موارد دیگر، URL ها را پیدا می کند. گوگل وب را ردیابی می کند، به دنبال صفحات جدید است، سپس آنها را (در صورت لزوم) نشان می دهد.
  • Crawler – نرم افزار خودکار که صفحات را از وب ردیابی می کند و آنها را نشان می دهد.
  • Googlebot – نام عمومی گوگل کرولر. Googlebot دائمی وب را بارگیری می کند.
  • SEO – بهینه سازی موتور جستجو: روند ساخت سایت شما برای موتورهای جستجو بهتر است. همچنین عنوان شغلی فردی که این کار را برای زندگی انجام می دهد.

 

 

 

برای  دانلود رایگان فیلم آموزش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از سایت لیندا اینجا کلیک کنید

آیا شما در گوگل هستید؟

تعیین اینکه آیا سایت شما در فهرست گوگل است  – یک سایت: جستجو برای URL اصلی سایت شما. اگر نتایج را ببینید، شما در فهرست هستید. به عنوان مثال، جستجو برای “site: sotoudehrad.ir” این نتایج را برمی گرداند  .

اگر سایت شما در گوگل نیست – گرچه گوگل صفحات میلیاردها را خالی می کند، اجتناب ناپذیر است که برخی از سایت ها از دست رفته اند. هنگامی که خزنده های ما یک سایت را از دست می دهند، اغلب به دلیل یکی از دلایل زیر است:

  • این سایت به خوبی از سایر سایتهای اینترنتی متصل نیست.
  • شما فقط یک سایت جدید را راه اندازی کرده اید و گوگل تا به حال زمان برای ردیابی آن را نداشته است.
  • طراحی سایت باعث می شود که Google به طور موثر محتوای آن را خالی کند.
  • هنگام تلاش برای خزیدن سایت شما، Google خطایی دریافت کرد.
  • خط مشی شما Google را از خزیدن سایت حذف میکند.

چگونه می توانم سایت خود را در Google دریافت کنم؟

ورود به نتایج جستجوی گوگل رایگان و آسان است؛ شما حتی نیازی به ارسال سایت خود به گوگل ندارید. گوگل یک موتور جستجو کاملا خودکار است که از خزنده های وب برای دائما کشف وب استفاده می کند، به دنبال سایت هایی برای افزودن به شاخص ما است. در حقیقت، اکثریت قریب به اتفاق سایت های ذکر شده در نتایج ما به صورت دستی برای ورود به سیستم ارائه نمی شوند، اما هنگامی که ما وب را خزانه داریم، به صورت خودکار پیدا می شود.

ما برای ایجاد یک وبسایت دوستانه Google پیشنهاد  مدیر وبسایت را پیشنهاد میکنیم . در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که خزنده ها ما یک سایت خاص را پیدا کنند، به دنبال این دستورالعمل ها باید باعث شود سایت شما در نتایج جستجوی ما ظاهر شود.

Google Search Console ابزارهایی برای کمک به شما در ارائه مطالب خود به Google فراهم می کند و نظارت بر اینکه چگونه در جستجوی Google انجام می دهید. اگر بخواهید، کنسول Search حتی می تواند هشدارهای شما را درباره مسائل حیاتی که گوگل با سایت شما روبرو می شود، بفرستد.

در اینجا چند سؤال اساسی وجود دارد که هنگام شروع به کار خودتان درباره وب سایت خود بپرسید.

  • آیا وب سایت من در Google نمایش داده می شود؟
  • آیا من محتوای با کیفیت بالا را برای کاربران خدمت می کنم؟
  • آیا کسب و کار محلی من در گوگل نشان داده می شود؟
  • آیا محتوای من سریع و آسان برای دسترسی به تمام دستگاه ها است؟
  • آیا وب سایت من امن است؟

 

 (SEO) از سایت لیندا

 

تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در سایت شما

اگر شما خزیدن و نمایه سازی سایت خود را با استفاده از کنسول جستجوی Google یا سایر سرویس ها بهبود داده اید، احتمالا شما در مورد ترافیک که به سایت شما می آید، کنجکاو هستید. برنامه های تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics منبع ارزشمند بینش برای این هستند. شما می توانید از این موارد استفاده کنید:

  • دریافت اطلاعات در مورد نحوه دسترسی و رفتار کاربران در سایت شما
  • محتوای محبوب ترین سایت خود را کشف کنید
  • برای اندازه گیری تأثیر بهینه سازی هایی که شما در سایت خود انجام می دهید، تغییرات آن عنوان و متا تگ های توصیف، ترافیک را از موتورهای جستجو بهبود می بخشد؟

برای کاربران پیشرفته، اطلاعاتی که یک بسته تجزیه و تحلیل فراهم می کند، همراه با داده ها از پرونده های ورودی سرور شما، می تواند اطلاعات جامع تر در مورد چگونگی تعامل بازدید کنندگان با اسناد خود (مانند کلمات کلیدی اضافی که ممکن است جستجوگران برای پیدا کردن سایت شما) ارائه دهد.

 

 

 

برای خواندن مقاله و دانلود رایگان فیلم آموزش حرفه ای گوگل آنالیتیکس GOOGLE ANALYTICS اینجا کلیک کنید

 

دانلود رایگان این مقاله از کتابخانه ستوده به صورت PDF

 

منابع این مقاله

 

با تشکر از سایت g-ads 

من پیشنهاد می کنم یه روزی یه جایی از تیم  این سایت تشکر کنید که رایگان  برای ما وبمسترها تهیه کردند.

Webmaster Central Blog 
دریافت آخرین اطلاعات از وبلاگ ما Central Webmaster. شما می توانید اطلاعاتی در مورد به روز رسانی های جستجوی گوگل، ویژگی های جدید کنسول جستجو و غیره پیدا کنید.

وب سایت راهنمای انجمن 
پرسش های مربوط به مسائل سایت شما و پیدا کردن راهنمایی برای ایجاد سایت های با کیفیت بالا از فروم محصول برای مدیران وب. همکاران با تجربه زیادی در این انجمن حضور دارند، از جمله Top Contributors  و گاهی اوقات Googlers.

Google Webmasters Google+ 
عضویت در انجمن وب مستر و به روز رسانی با اطلاعیه ها، رویدادها، راهنمایی ها و منابع ما.

Google Webmaster Tools توییتر 
برای اخبار و منابع خود برای کمک به ایجاد یک سایت عالی ما را دنبال کنید.

گوگل وبمسترها YouTube Channel  
صدها ویدیو مفید برای جامعه وب مستر ایجاد شده و سوالات خود را توسط کارمندان Google پاسخ داده شده است.

چگونه جستجو می کند کار می کند 
وقتی چیزی را در جستجوی Google جستجو می کنید ، چه اتفاقی می افتد در پشت صحنه. شما برخی از حقایق جالب یاد می گیرید!

مطلع کسب و کار آنلاین شما 
ثبت نام یک وب سایت رایگان اگر شما یک کسب و کار کوچک در ایالات متحده . GYBO مشارکتی بین گوگل و Homestead برای کمک  ، به شرکت های کوچک برای ثبت یک وب سایت رایگان برای یک سال است.

 

 

برای دانلود رایگان این مقاله از کتابخانه ستوده راد به صورت PDF اینجا کلیک کنید

 

 

 

با تشکر داوود ستوده راد

 

 

 

 

بازدید: 213

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *