کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور

دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور Addon Plus Elementor یکی از افزودنی‌های صفحه ساز المنتور است که با نصب آن امکانات حرفه‌ای و ویژه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به راحتی فرصت ایجاد سایت‌های جذاب و خیره‌کننده را داشته باشید. این افزودنی دارای منحصربه فردترین ابزارک ها و ویجت ها با قابلیت شخصی سازی بالا می باشد. که هر ویجت دارای جزئیات و تنظیمات زیادی از جمله قابلیت واکنش گرایی، می باشد.

برای دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید. یا اینجا کلیک کنید.

معرفی افزونه ادان پلاس المنتور | پلاگین Addon Plus Elementor

در حال حاضر صفحه‌سازها یکی از بخش‌های ملزوم در طراحی سایت‌های وردپرسی هستند. یکی از قدرتمندترین صفحه‌سازهای وردپرس افزونه المنتور است که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می‌شود. قابلیت مهم صفحه‌ساز المنتور این است که می‌توانید با استفاده از افزودنی‌هایی که برای آن ارایه شده است، امکانات آن را افزایش دهید.

دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور
دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور

افزودنی ادان پلاس المنتور یکی از برترین افزودنی‌های صفحه‌ساز المنتور است که با نصب آن امکانات حرفه‌ای و خلاقانه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به معنی واقعی سایت‌های جذاب و خیره‌کننده را به سادگی ایجاد نمایید. این افزونه یکی از بزرگترین مجموعه ابزارک‌های خلاقانه را به صفحه‌ساز المنتور اضافه می‌کند که هدف آن‌ها ایجاد نوآوری و جذابیت در طراحی سایت‌های اینترنتی است.

همچنین دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور پرکاربرد از ویجت های میل چیپ، آیکون باکس، فرم تماس سفارشی شده و دیگر ویجت های ویژه و حرفه ای برای طراحی یک سایت حرفه ای برخوردار است.

ابزارک های افزونه ادان پلاس المنتور

این بخش افزونه The Plus Addons For Elementor که مربوط به ابزارک های افزودنی برای المنتوراست و دارای بیش از ۶۰ ویجت کاربردی برای طراحی یک سایت حرفه ای و زیباست.

لیست پلاس ها
میتوانید پست ها و تیم ها و گواهی نامه و محصولات ووکامرس را به صورت سبک های شبکه بندی، ماسونری، مترو و … از سبک هایی برای نمایش مطالب در سایت می باشد که باعث میشود سایت فوق العاده حرفه ای را در سریع ترین زمان ممکن بسازید.

طراحی های پلاس
در این بخش افزونه ادان پلاس المنتور بلوک های ویژه آماده با بیش از ۳۰۰ مدل مختلف و قالب های آماده را با بیش از ۲۰ قالب از پیش طراحی شده را به صورت آماده دانلود کنید و در صفحه المنتور بگذارید و براحتی از قالب های زیبا استفاده کنید.

بزرگترین و خلاقانه ترین افزودنی المنتور با بیش از 60 ویجت آماده و 300 بلوک از پیش ساخته شده و 18 قالب آماده ساخته شده برای صفحه ساز المنتور

این افزونه به 3 بخش Plus Widgets ، Plus Listing و Plus Designs تقسیم شده است.

بخش Plus Widgets

در این بخش که مربوط به ویجت های افزودنی برای المنتور می باشد، دارای بیش از 60 ویجت کاربردی و یونیک برای طراحی سایت قرار گرفته است.

بخش Plus Listing

تنظیمات لیست مطالب و بلاگ یا هر نوع Post Type با تنظیمات بسیار زیاد. سبک های شبکه بندی، ماسونری، مترو و … از سبک هایی برای نمایش مطالب در سایت می باشد.

بخش Plus Designs

در این بخش بلوک ها آماده با بیش از 300 مدل مختلف  و قالب های آماده را با بیش از 20 قالب از پیش طراحی شده را می توانید دانلود و در صفحه ساز المنتور استفاده کنید.

ووبیلدر از دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور

وو بیلدر مجموعه ای از ابزارک ها است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین با استفاده از افزونه بسیار محبوب ووکامرس استفاده می شود. ووکامرس یک رابط بسیار آسان و مفید برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین در وردپرس فراهم می کند. ووبیلدر، عملکرد خود را به سطح بعدی منتقل می کند تا با استفاده از ووکامرس، نمای ظاهری فروشگاه شما را بسازد.

یکی از برترین افزودنی های المنتور افزونه The Plus Addons Elementor می باشد. با دانلود رایگان افزونه پلاس المنتور به تعداد زیادی ویجت کاربردی برای کار های مختلف دست پیدا خواهید کرد. همچنین افزونه پلاس المنتور تعداد ویژگی کاربردی را مانند افکت های متحرک پس زمینه (پارالاکس) برای شما محیا میکند.

قدرت کاربر در سفارشی سازی این افزونه بسیار زیاد است. انواع تنظیماتی که بعد از دانلود رایگان افزونه The Plus Elementor بدست می آورید در بخش های مختلف سایت شما در دسترس قرار میگیرد. افزودنی پلاس المنتور بسیار بهینه کدنویسی شده است. سرعت بارگذاری کد های این افزونه در انواع سایت ها بالا است.

معرفی افزودنی ادآن پلاس المنتور

این افزودنی یکی از محبوب‌ترین افزودنی‌های المنتوری با بیش از ۹۰ هزار نصب فعال در مخزن وردپرس به شمار می‌رود این افزودنی با در اختیار قراردادن بیش از ۱۲۰ ویجت پیشرفته، ۳۰۰ بلوک آماده UI و ۱۸ تمپلیت آماده به علاوه امکانات شگفت‌انگیزی همچون هدر ساز، وبلاگ ساز، ووکامرس ساز و مگامنو ساز باعث شده یک پکیج کامل از المان‌های ضروری المنتور را در خود جای بدهد جایی که شما برای طراحی وبسایت خود دیگر به افزونه جانبی نیاز نخواهید داشت. 
کدنویسی بهینه این افزونه باعث شده شما کندی سرعت در وبسایت خود احساس نکنید و سایت خود را سازگار با موتور‌های جست و جو طراحی کنید این مورد با بهینه‌سازی هوشمند CSS / JS افزونه امکان‌پذیر شده است. سرعت و سئو دو کلمه کلیدی در خصوص مزیت های این افزونه ادآن پلاس المنتور میباشد.

افزونه ادان پلاس المنتور چه امکاناتی دارد؟

دارای بیش از 100 عنصر و المان حرفه ای با تنظیمات خاص و منحصربه‌فرد

دارای بیش از 300 بلوک (Block) از پیش ساخته شده و آماده برای طراحی سریع

دارای بیش از 18 قالب از پیش طراحی شده و آماده برای طراحی در زمان کوتاه

پکیجی با بیش از 21+ المان اساسی و اصلی، نظیر دکمه ها، نوار پیشرفت، جدول و ابزارک های مشابه و …

پکیجی با بیش از 23+ المان خلاق، نظیر اسکرول پیمایشی، تایپوگرافی پیشرفته

گزینه های Background و پس زمینه ردیف، بخش بزرگترین عنصر، مانند پس زمینه پارالاکس، پس زمینه تقسیم بندی، پس زمینه اسکرولی و …

مجموعه ای استثنایی از المان های ویژه برای سربرگ با ارائه انواع مگا منوهای چسبنده، افقی، عمودی، موبایل و …

یکی از مزایای برتر افزونه پلاس فارسی المنتور سازگاری این افزودنی با بیشتر افزونه های چند زبانه وردپرس می باشد. همین ویژگی باعث شده است تا بسیاری از سایت های بین المللی برای استفاده از پلاگین The Plus Addons Elementor ترقیب شوند.

کاربرد های افزونه پلاس المنتور اورجینال

افزونه ادان پلاس المنتور به دلیل دارا بودن تعداد زیادی ویجت، ابزارک و ویژگی برای بسیاری از سایت های اینترنتی مناسب می باشد. استفاده از افزودنی The Plus  المنتور اورجینال در سایت های خبری، فروشگاهی و وبلاگ دهی نیز مشاهده شده است. کاربرد های فراوان این افزونه بسیار بالا می باشد.

سازگاری بالای افزونه پلاس المنتور اورجینال با اکثر قالب های مشهور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. دانلود رایگان افزونه The Plus Elementor فارسی و بروز برای سایت های دارای ویژگی بالا توصیه می شود.

ویژگی های افزونه پلاس المنتور

امکانات دانلود رایگان افزونه ادان پلاس المنتور

امکانات نامحدود در بخش تنظیمات ابزارک‌ها آنقدر قدرتمند و گسترده است که تقریبا شما را از نصب هر افزودنی دیگر برای المنتور بی‌نیاز خواهد کرد. توجه به جزئی‌ترین نکات توسط تیم طراحی افزونه در طراحی ابزارک‌های ادان پلاس المنتور به صورت کامل مشهود است و سعی شده است تمام ابزارک‌ها به صورت دقیق با واکنشگرایی سازگار باشند.

بعضی از عناصر آن مانند میل چیمپ، فرم تماس 7 و جعبه آیکون گسترش‌یافته هستند. تلاش و هدف تیم طراحی این بوده است که افزونه از نظر سفارشی‌سازی، کارایی، تنظیمات و خلاقانه بودن یکی از بزرگترین افزودنی‌های صفحه‌ساز المنتور را ارایه دهند. این افزونه توسط بسیاری از معتبرترین گروه‌های توسعه‌دهنده صفحه‌ساز المنتور پیشنهاد و تقدیر شده است.

بیش از 60 ابزارک حرفه‌ای، بیش از 18 صفحه دمو آماده و بیش از 300 بلوک طراحی آماری است که علاقه‌مندان به صفحه‌ساز المنتور به سادگی از آن نمی‌گذرند. برای اطلاعات بیشتر در مورد افزودنی ادان پلاس المنتور، پیشنهاد می‌کنیم ادامه توضیحات این صفحه را با دقت فراوان مطالعه کنید تا با قدرت و امکانات این افزودنی بی‌نظیر بیشتر آشنا شوید.  

اگر می‌خواهید لذت طراحی سایت‌های حرفه‌ای و جذاب را بدون نوشتن حتی یک خط کدنویسی تجربه کنید، افزونی ادان پلاس المنتور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در ادامه با ویژگی‌ها و توانایی‌های این افزونه قدرتمند بیشتر آشنا خواهید شد.   

نکات مهم برای حل سریع تر مشکلات احتمالی افزونه The Plus Addons For Elementor

  1. مطمئن شوید که آخرین نسخه المنتور، المنتور پرو، ادان پلاس المنتور و ادان پلاس المنتور پرو و آخرین نسخه وردپرس را اجرا می کنید.
  2. برای پاسخ به سؤالات خود، فایل راهنما، کانال یوتیوب یا انجمن فیس بوک ما را جستجو کنید.
  3.  سعی کنید همه افزونه ها را غیرفعال کنید (به جز افزونه های پلاس برای المنتور و صفحه ساز المنتور ) ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.
  4. سعی کنید قالب وردپرس خود را تغییر دهید و ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.
  5.  مهم ترین: مطمئن شوید که محدودیت حافظه شما روی 768M یا بالاتر تنظیم شده است، اگر چندین افزونه المنتور نصب کرده اید و مشکل بارگیری و فریز کردن پنل المان دارید.
  6. مهم ترین: مطمئن شوید که کش را از تنظیمات پلاس -> عملکرد -> پاک کردن تمام حافظه پنهان حذف کرده اید. همچنین، کش را از تمام افزونه های کش شخص ثالث خود حذف کنید. علاوه بر این، حافظه پنهان مرورگر خود را با بارگذاری مجدد حذف کنید و/یا سایت خود را در حالت ناشناس آزمایش کنید.

برخی از ویجت های مهم ادآن پلاس المنتور :

قالب های سازگار با پلاگین اددان المنتور

اکثر قالب ها با این افزونه جانبی سازگار می باشند اما به شرط آن که با افزونه صفحه ساز المنتور سازگار باشند. اما برخی از این قالب ها را در زیر خدمت شما گفته ایم :

  1. قالب هلو المنتور
  2. قالب فلوکس phlox

سایر ویژگی های افزونه The Plus Addon المنتور

  1. سفارشی  و شخصی سازی سریع و بدون محدودیت
  2. طراحی کاملاً ریسپانسیو و واکنش گرا
  3. دارای +60 ویجت المنتور
  4. دارای +300 بلوک آماده
  5. قابلیت ساخت و ایجاد لیست های قدرتمند
  6. سازگار با هر نوع از قالب های وردپرس
  7. عملکرد و کارایی بالا و سریع
  8. سازگاری با سایت های چند زبانه و افزونه  wpml
  9. ویرایش و سفارشی سازی آسان  CSS/JS
  10. ارائه انواع ویجت های متنوع
  11. پشتیبانی حرفه ای از المنتور
  12. بهینه و سئو شده  برای موتور های جستجو

افزونه  ادان پلاس المنتور Addon Plus Elementor المنتور به حدی حرفه ای می باشد که شما این اجازه را دارید تا برای تک تک المان های آن تنظیمات حرفه ای و بخصوصی داشته باشید و همچنین میتوانید بدون افزونه المنتور پرو نیز از این افزونه استفاده کنید .

افزونه جانبی اددان پلاس المنتور شما را از داشتن مهارت و تسلط به کدنویسی و برنامه نویسی برای خلق یک وب سایت خلاقانه، بی نیاز می کند. زیرا شما این فرصت را دارید تا به کمک این افزودنی جذاب المنتور و با استفاده از بلوک ها و قالب های آماده و ابزارک های پیشرفته به بهترین طراحی های مدنظر خود برسید. امکانات افزونه اددان پلاس المنتور بعد از نصب در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از آن ها  به‌راحتی در لیست المان ها دسترسی داشته و استفاده کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود مستقیم و رایگان افزونه ادان پلاس المنتور Addon Plus Elementor اینجا کلیک کنید


آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *