کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان افزونه عناصر نامحدود المنتور

افزونه عناصر نامحدود المنتور Unlimited Elements For Elementor یکی از افزودنی های صفحه ساز المنتور می باشد که مجموعه ای فوق العاده از المان ها و ابزارک ها را جهت طراحی صفحات در اختیار شما قرار می دهد. این افزونه عناصر نامحدود المنتور دارای پنل تنظیمات قدرتمند است که شما می توانید هر المان را به دلخواه خود فعال یا غیر فعال کنید.

برای دانلود رایگان افزونه عناصر نامحدود المنتور به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید. یا اینجا کلیک کنید.

با پلاگین عناصر نامحدود برای المنتور به بزرگ ترین و بهترین کتابخانه ویجت المنتور دست پیدا می کنید و توسط این افزونه تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد وب سایت های پیشرفته را بصورت یکجا پیدا کرده و در زمان خود صرفه جویی می کنید که دارای ابزارهای پیشرفته المنتور است و با استفاده از عناصر خلاقانه این افزونه قدرت بیشتری به المنتور می دهید.

دانلود رایگان افزونه عناصر نامحدود المنتور
دانلود رایگان افزونه عناصر نامحدود المنتور

Unlimited Elements for Elementor یک افزونه پیشگامانه برای وردپرس است که نحوه ایجاد و سفارشی سازی وب سایت های کاربران را متحول می کند. این افزونه هماهنگ با افزونه المنتور پرو با مجموعه گسترده ای از عناصر منحصر به فرد و همه کاره، به کاربران این امکان را می دهد تا وب سایت های خیره کننده و حرفه ای را بدون زحمت بسازند. در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای مختلف افزونه Unlimited Elements for Elementor برای افزونه عناصر نامحدود المنتور رایگان را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه می‌تواند بازی طراحی وب شما را به سطح بالاتری برساند.

این پلاگین المنتور Unlimited Elements همراه با بزرگترین و بهترین کتابخانه ویجت همراه است که با استفاده از آن می توانید هرنوع صفحه ای را به دلخواه طراحی کنید. نیازی نیست چندین افزودنی را روی وب سایت خود نصب کنید، بلکه با این افزونه المان نامحدود المنتور تمامی المان هایی که به آنها نیاز خواهید داشت در یک مکان برای شما جمع آوری می شوند که می توانید از آنها استفاده کنید. با ما همراه باشید تا ما را با المان ها و امکانات بیشتر این افزونه آشنا کنیم.

افزونه المان نامحدود المنتور

یک افزونه پویا است که کتابخانه گسترده ای از عناصر، قالب ها و ابزارک ها را برای صفحه ساز محبوب افزونه عناصر نامحدود المنتور فراهم می کند. با استفاده از این افزونه، می توانید امکانات بی پایانی را برای ایجاد طرح های جذاب برای وب سایت خود باز کنید.

ویژگی های مهم افزونه ابزارکهای نامحدود المنتور

کتابخانه Massive Element در افزونه المان نامحدود المنتور

عناصر نامحدود المنتور Unlimited Elements For Elementor مجموعه عظیمی از عناصر از جمله سرصفحه ها، پاورقی ها، بلوک های محتوا، جداول قیمت، لغزنده، توصیفات و موارد دیگر را ارائه می دهد. با چنین کتابخانه گسترده ای که در اختیار دارید، می توانید بدون زحمت عناصر منحصر به فرد و جذابی را به صفحات وب خود اضافه کنید. قالب های از پیش طراحی شده: Unlimited Elements برای افزونه عناصر نامحدود المنتور فارسی مجموعه گسترده ای از قالب های از پیش طراحی شده را ارائه می دهد که صنایع و اهداف مختلف را برآورده می کند. چه به یک چیدمان نمونه کارها شیک و چه به یک صفحه فرود جلب توجه نیاز داشته باشید، می توانید قالبی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد و آن را به کمال سفارشی کنید.

گزینه های سفارشی سازی پیشرفته Unlimited Elements

عناصر نامحدود المنتور Unlimited Elements For Elementor فراتر از گزینه های پیش فرض ارائه شده توسط افزونه عناصر نامحدود المنتور رایگان است و گزینه های سفارشی سازی پیشرفته را برای هر عنصر ارائه می دهد. می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها، پس‌زمینه‌ها و فاصله‌ها را تغییر دهید و از کنترل کامل بر ظاهر وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید.قابلیت کشیدن و رها کردن این افزونه به طور یکپارچه با رابط بصری کشیدن و رها کردن افزونه عناصر نامحدود المنتور ادغام می شود و به شما امکان می دهد عناصر را بدون زحمت در هر نقطه از صفحات وب خود قرار دهید. این رویکرد کاربرپسند، فرآیند طراحی را حتی برای مبتدیان روان و کارآمد می کند.

ویجت های حرفه ای وکاربردی افزونه عناصر نامحدود المنتور

با افزونه عناصر نامحدود المنتور ، می‌توانید محتوای پویا را بدون زحمت به وب‌سایت خود اضافه کنید. این افزونه خواه پست‌های وبلاگ، انواع پست سفارشی یا محصولات ووکامرس را نمایش دهد، ویجت‌های پویا را ارائه می‌دهد که داده‌ها را به صورت پویا جمع‌آوری می‌کند و اطمینان می‌دهد که وب‌سایت شما به‌روز می‌ماند.

طراحی ریسپانسیو افزونه المان نامحدود

ایجاد وب‌سایت‌های واکنش‌گرا در دنیای اول موبایل امروزی ضروری است. Unlimited Elements for Elementor این را می‌داند و تمام عناصر و قالب‌های ارائه شده کاملاً واکنش‌گرا هستند. وب سایت شما در هر دستگاهی عالی به نظر می رسد و تجربه کاربری مطلوبی را ارائه می دهد.

یکپارچه سازی WooCommerce

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، افزونه عناصر نامحدود المنتور شما را تحت پوشش قرار می دهد. این افزونه طیف وسیعی از عناصر و قالب‌ها را ارائه می‌کند که به‌طور خاص برای WooCommerce طراحی شده‌اند و شما را قادر می‌سازد صفحات محصول، سبد خرید و فرآیندهای تسویه‌حساب جذاب ایجاد کنید.این افزونه برای سرعت و عملکرد بهینه شده است و اطمینان می دهد که وب سایت شما سریع و کارآمد بارگیری می شود. از بهترین شیوه‌ها پیروی می‌کند و از کدهای تمیز استفاده می‌کند که منجر به تجربه کاربری یکپارچه و رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو می‌شود.

المنتور پرو یکی از مهم ترین صفحه ساز های معروف و حرفه ای در دنیای وردپرس می باشدکه افزونه عناصر نامحدود المنتور مجموعه کامل و فوق العاده از افزودنی ها و افزونه المنتور می باشد. این افزونه بسیار کاربردی می باشد.شما می توانید با استفاده از این افزونه بی نهایت المان را ایجاد کنید بیشتر از 30 افزودنی و 800 اِلمان دارد.

افزونه Unlimited Elements For Elementor کاملا ریسپانسیو بوده و با همه نمایشگرهای موبایل و تبلت سازگار می باشد. این افزونه به شما کمک می کند که افزودنی هایی که فقط می خواهید استفاده کنید را نصب کنید و آن را روی سایت خود به راحتی تنظیم کنید.

همچنین این افزونه به خوبی بهینه شده است و از سئو بالایی برخوردار است. تا صفحات شما با سرعت بالا در کمترین زمان بارگذاری شود.

اکثر افزودنی برای المنتور باعث درهم ریختگی سرور می شود و باعث می شود المنتور به حد حافظه خود برسد.این افزونه به شما امکان می دهد فقط اِلمان هایی را که قصد استفاده از آنها را دارید نصب کنید تا شما فضای کاری را به شکلی که دوست دارید تنظیم کنید

المان های ویژه و متفاوت افزونه عناصر نامحدود المنتور

به روز رسانی و پشتیبانی منظم: افزونه عناصر نامحدود المنتور به طور فعال توسط یک تیم اختصاصی نگهداری و به روز می شود و از سازگاری با آخرین نسخه وردپرس و Elementor اطمینان حاصل می کند. علاوه بر این، این افزونه مستندات جامعی را ارائه می دهد و پشتیبانی عالی را برای کمک به شما در مورد هرگونه سؤال یا مشکل ارائه می دهد.

قیمت گذاری و صدور مجوز

گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیری از جمله مجوزهای تک سایتی و مجوزهای نامحدود را ارائه می دهد. این افزونه با توجه به کتابخانه گسترده عناصر و به روز رسانی ها و پشتیبانی مداوم، ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد. افزونه عناصر نامحدود المنتور یک افزونه تغییر دهنده بازی است که به طراحان و توسعه دهندگان وب اجازه می دهد تا وب سایت های خیره کننده را به راحتی ایجاد کنند. با مجموعه گسترده ای از عناصر، گزینه های سفارشی سازی پیشرفته و ادغام یکپارچه با Elementor، این افزونه برای هر کسی که به دنبال ارتقای طراحی وب وردپرس خود به ارتفاعات جدید است، ضروری است.

ویژگی مهم افزونه Unlimited Elements for Elementor

دیگر ویژگی های حرفه ای افزونه Unlimited Elements For Elementor:

 از آنجایی که ابزارک ها در افزونه عناصر نامحدود از سایت اصلی بارگزاری می شوند، پس از نصب افزونه، محتوا به زبان انگلیسی خواهند بود. بنابراین در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید به راحتی  متون پیش فرض را به فارسی و متن مورد نظر خود تغییر دهید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود مستقیم و رایگان افزونه عناصر نامحدود المنتور Unlimited Elements اینجا کلیک کنید


آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *