کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان افزونه المنتور پرو

برای دانلود رایگان افزونه المنتور پرو Elementor Pro ، کلید واژه ای محبوب برای وب سایت هایی که حاضر اند برای منافع خود دست به هر کاری بزنند و به تازگی افزونه المنتور پرو را به رایگان در اختیار عموم قرار داده اند.

برای دانلود رایگان افزونه المنتور پرو Elementor Pro به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید. یا اینجا کلیک کنید.

دانلود رایگان المنتور پرو ، در این باره کاربرانی به ما گله کردن که این افزونه به صورت رایگان در دسترس هست و چرا ما داریم از این افزونه درآمدزایی می کنیم؟؟؟!!! به همین علت مجموعه ایران المنتور لازم میدونه که توضیحات مختصری در رابطه با این مطلب خدمت شما عزیزان ارائه دهد

درباره صفحه دانلود رایگان افزونه المنتور پرو | Elementor Pro

شما در صفحه دانلود رایگان افزونه المنتور پرو هستید. اگر شما درحال تماشای این صفحه هستید، به این معنی است که قرار است افزونه Elementor Pro را به رایگان دانلود کنید. برای این منظور و اینکه اطلاعات و توضیحات این افزونه را مطالعه نکنید، از دکمه برو به لینک دانلود استفاده کنید.
در این صفحه اطلاعات مهمی نظیر تعداد دانلود این افزونه، آخرین نسخه دانلود رایگان، وضعیت ترجمه و وضعیت آموزش آن قابل رویت است.

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو
دانلود رایگان افزونه المنتور پرو

المنتور پرو یک افزونه محبوب وردپرس است که به مدیران وب اجازه می دهد تا وب سایت های خیره کننده را به راحتی ایجاد کنند. این یک صفحه ساز قدرتمند است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. این مقاله به محبوبیت افزونه المنتور پرو، ویژگی‌های آن و سیاست مالی آن می‌پردازد.

افزونه المنتور پرو  به شما کمک میکند تا با استفاده از ویرایشگر آن با استفاده از کشیدن و رها کردن، صفحات چشم نوازی را برای سایت های خود بسازید.

این افزونه تقریبا با هر قالبی سازگاری کامل را دارد، استفاده از ویرایشگر المنتور پرو بسیار آسان است و هرکسی میتواند صفحات خیره کننده و جذابی را بدون هیچ دانش فنی از کد نویسی بسازد.

المنتور پرو به شما چندین قالب و بلوک زیبا از پیش ساخته شده را ارائه میدهد که با یک کلیک می توانید از آن ها استفاده کنید.

افزونه المنتور داری دو نسخه رایگان و تجاری است، نسخه رایگان این افزونه قابلیت ها خیلی خوبی را در اختیار شما قرار میدهد ولی اگر نیاز به گزینه های پیشرفته دارید باید از آخرین نسخه افزونه المنتور پرو  استفاده کنید.

برای این کار شما براحتی با دانلود رایگان افزونه المنتور پرو و نصب آن در وردپرس تان میتوانید از همه ویژگی های این صفحه ساز استفاده کنید.

این افزونه به طور خودکار ویژگی های نسخه حرفه ای را به همان افزونه نسخه رایگان اضافه می کند.

با استفاده از این افزونه می توانید هر پست، صفحه یا نوع پست سفارشی را مستقیماً از صفحه ویرایش وردپرس طراحی کنید.

به طور کلی افزونه المنتور پرو پیشرفته ترین و قدرتمندترین صفحه ساز برای وردپرس است که بیش از ۳ میلیون نصب فعال دارد.

کتابخانه قالب های مختلف در المنتور فعال است

افزونه وردپرس المنتور پرو یک کتابخانه قالب غنی را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از قالب های حرفه ای طراحی شده را برای اهداف و صنایع مختلف ارائه می دهد. کاربران می توانند یک الگو را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنند، آن را متناسب با نام تجاری و محتوای خود سفارشی کنند و در کمترین زمان یک وب سایت زیبا داشته باشند.

CSS سفارشی و سفارشی سازی پیشرفته

در حالی که افزونه المنتور پرو فرآیند طراحی را با رابط بصری خود ساده می کند، با اجازه دادن به ورودی CSS سفارشی، به کاربران پیشرفته نیز پاسخ می دهد. این ویژگی امکانات بی‌پایانی را برای سفارشی‌سازی باز می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا هر جنبه‌ای از وب‌سایت خود را تنظیم کنند.

برای کاربرانی که وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک را اجرا می‌کنند، افزونه المنتور یکپارچه‌سازی یکپارچه با WooCommerce را ارائه می‌دهد. ویجت‌ها و ویژگی‌های اختصاصی را فراهم می‌کند که کاربران را قادر می‌سازد تا صفحات محصول خیره‌کننده، سبد خرید و فرآیندهای پرداخت را ایجاد کنند و تجربه خرید کلی را افزایش دهند.

افزونه المنتور پرو از طیف گسترده ای از ادغام های شخص ثالث پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد وب سایت های خود را گسترش دهند. خواه با سرویس‌های بازاریابی ایمیل محبوب، پلتفرم‌های CRM یا ابزارهای تحلیلی ادغام شود،با دانلود رایگان افزونه المنتور پرو تضمین می‌کند که این افزونه کاربران به مجموعه‌ای از ادغام‌ها دسترسی دارند.

امکانات ویژه نسخه حرفه ای افزونه Elementor Pro

قابلیت های افزونه المنتور

افزونه المنتور یک صفحه ساز قدرتمند وردپرس می باشد که دارای قابلیت های مختلفی از جمله ساخت صفحات بدون کدنویسی می باشد شما با نصب افزونه المنتور میتوانید این قابلیت ها را داشته باشید و همچنین این افزونه با فروشگاه ساز ووکامرس نیز کاملا سازگاری دارد و میتوانید سایت های فروشگاهی برای خودتان طراحی کنید .

نصب افزونه المنتور پرو

برای نصب کافیست موارد زیر دنبال کنید:

نکته: برای استفاده از کتابخانه المنتور دو نسخه رایگان و پرو المنتور که در این فایل زیپ وجود دارد را نصب کنید و برای استفاده از کتابخانه ایمیل خود را به سایت المنتور متصل کنید با اولین استفاده و درونریزی قالب کتابخانه افزونه المنتور برای شما نمایش داده می شود.

راهنمای درون ریزی و نصب کتابخانه تم های آماده:

مقایسه نسخه المنتور رایگان با المنتور پرو

Elementor دارای دو نسخه المنتور پرو و نسخه رایگان می باشد که شما برای اینکه به تمامی امکانات المنتور دست پیدا کنید و تمامی ویجت های قفل شده را باز کنید باید حتما از المنتور پرو در کنار نسخه رایگان استفاده کنید . 

میزان محبوبیت افزونه المنتور پرو میان وبمستران

محبوبیت افزونه المنتور پرو به دلیل سهولت استفاده و ویژگی های قدرتمندش در بین مدیران وب سایت ها محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. این به دلیل رابط کاربری بصری خود مورد ستایش قرار گرفته است، که ایجاد وب سایت های خیره کننده بدون دانش کدنویسی را برای افراد مبتدی نیز آسان می کند. علاوه بر این، طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی ارائه شده توسط Elementor Pro به کاربران این امکان را می دهد که طراحی وب سایت خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند. علاوه بر این، کتابخانه قالب ها و ابزارک های ارائه شده توسط Elementor Pro باعث می شود تا کاربران بتوانند به سرعت طراحی وب سایت مورد نظر خود را بدون نیاز به شروع از ابتدا ایجاد کنند.

اطلاعات تکمیلی افزونه المنتور پرو

المنتور پرو علاوه بر ویژگی‌های قدرتمند و رابط کاربری بصری، ویژگی‌های اضافی مانند ویجت‌های جهانی، فونت‌های سفارشی، ابزارهای طراحی پیشرفته و غیره را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی های اضافی باعث می شود تا کاربران بتوانند طراحی وب سایت خود را مطابق با نیاز خود سفارشی کنند. علاوه بر این، Elementor Pro همچنین از افزونه‌های شخص ثالث مانند WooCommerce و Gravity Forms پشتیبانی می‌کند.

این افزونه در سال 2016 توسط یونی لاک سنبرگ و آریل کلیکستین طراحی و منتشر شد. افزونه Elementor Pro در Trustpilot از حدود 5800 رای امتیاز فوق العاده 5.0 را به خود اختصاص داده است.

سیاست مالی افزونه Elementor Pro

افزونه Elementor Pro یک افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم است. ویژگی های نسخه رایگان نسبت به نسخه پریمیوم محدودتر می باشد و برای استفاده از تمام امکانات این افزونه و طراحی با ویژگی های نامحدود باید آن را خریداری کنید. برای آشنایی کامل با سیاست های مالی افزونه المنتور پرو، در ادامه با ما همراه باشید.افزونه المنتور پرو، در سایت راستچین و ژاکت به قیمت 228,000 و 190,000 به فروش میرسد. که البته نسخه ایی که از این مارکت ها دانلود میکنید هیچ تفاوتی با نسخه ایی که در سایت وب دنج هست، ندارد. در سایت اصلی فروشنده دو طرح قیمت گذاری شخصی که 49 دلار در سال هزینه دارد و طرح تجاری که هزینه آن 199 دلار در سال است. اما در سایت وب دنج این افزونه کاملا رایگان می باشد و میتوانید آن را دریافت و از آن استفاده کنید.

دارای بودن بیش از ۵۰ المان اختصاصی در افزونه المنتور پرو

دارا بودن المان اختصاصی برای شبکه ها اجتماعی

دارا بودن المان های اختصاصی منو و نوار جستجو در افزونه المنتور پرو رایگان

المان های اختصاصی برایت بازاریابی و مارکتینگ

المان های اختصاصی ووکامرس

افزونه المنتور پرو رایگان یک فرم ساز بسیار عالی است

ایجاد فرم های زیبا در زمان کوتاه

ایجاد فرم های انعطاف پذیر با کشیدن و رها کردن

یکپارچه شدن سریع با نرم افزار های بازاریابی

جلوگیری از ارسال های هرزنامه

سفارشی سازی پست های وبلاگ با المنتور پرو رایگان

ایجاد فیلتر های پیشرفته در پست های وبلاگ

ایجاد پوسته های مناسب نمونه کار ها

ایجاد پست های سفارشی

ایجاد طرح و سبک ها مختلف نمایش پست ها

سفارشی سازی فروشگاه ووکامرس با ادان المنتور ووکامرس بیلدر

سفارشی سازی محصولات و صفحات آرشیو

۱۸ المان سفارشی برای ووکامرس

طراحی صفحه فروش منحصر به فرد

ایجاد صفحه هایی با آیتم های منحصر به فرد

راهنمای افزونه المنتور پرو

از نسخه 3.4.1 به بعد فایل انگلیسی افزونه المنتور پرو ارسال نمگیردد و تنها نسخه فارسی شده ارسال میگردد. در صورتی که در سایت های انگلیسی زبان از این افزونه استفاده کنید به صورت خودکار زبان افزونه المنتور به انگلیسی تغییر خواهد کرد. در صورتی که بعد از برزرسانی یک متن خطا با عنوان عدم توانایی دریافت ترجمه از مخزن وردپرس مواجه شدید آن را نادیده بگیرید. افزونه المنتور رایگان به صورت کامل از سمت مخزن ترجمه خواهید شد و نسخه پرو را نیز ما ترجمه کرده ایم و نیازی به انجام کاری نمی باشد.

شاید بتوان گفت که افزونه المنتور پرو محبوب ترین پلاگین وردپرس می باشد. از این رو افزودنی های بسیار زیادی برای این صفحه ساز ساخته شده است. در برخی از بروزرسانی ها ممکن است که به دلیل تغییر کد نویسی پلاگین توسط سازندگان آن، برخی از افزودنی ها نیز نیاز به تغییر داشته باشند. از این رو شاید بهتر باشد که دو الی سه روز بعد از بروزرسانی پلاگین Elementor Pro توسط ستوده راد صبر کنید تا اگر افزودنی های آن نیز بروزررسانی ارائه دادند آنها را نیز همزمان بروزرسانی کنید.

به توصیه شرکت سازنده افزونه المنتور پرو، قبل از هر بروزرسانی از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای نصب افزونه المنتور پرو نیاز به نصب افزونه المنتور رایگان نیز می باشد.

در داخل بسته نصبی المنتور رایگان نیز قرار گرفته است. بهتر است هنگام بروزرسانی هر دو نسخه رایگان و پولی را از همین پکیج آپدیت کنید.

در ستوده راد یک نسخه فارسی سازی شده از افزونه المنتور پرو نیز قرار داده شده است. افزونه های فارسی ساز المنتور به دلیل بارگذاری کد های خود در سرور باعث کندی سایت شما میگردند. به همین دلیل ستوده راد یک نسخه < strong style=”color:red;”>المنتور فارسی نیز برای دانلود شما آماده کرده است.

دقت کنید که اضافه کردن زبان فارسی به نسخه رایگان المنتور توسط سازندگان آن انجام میگردد و ما فقط المنتور فارسی شده را برای نسخه پرو انجام داده ایم.

مهم: در صورتی که قصد نصب نسخه سریع و فارسی سازی شده المنتور را دارید، هر گونه افزودنی فارسی ساز را غیر فعال یا پاک کنید.

برای استفاده از کتابخانه المنتور پرو نیاز است که هر دو نسخه رایگان و پرو افزونه المنتور را از داخل فایل دانلودی ما روی سایت خود نصب کنید. همچنین برای استفاده از قالب های کتابخانه باید ایمیل خود را به سایت المنتور متصل کنید. در اولین استفاده و درونریزی فایل های کتابخانه افزونه المنتور مراحل اتصال را به شما نمایش خواهد داد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود مستقیم و رایگان افزونه المنتور پرو Elementor Pro اینجا کلیک کنید


آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *