کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH

یکی از برترین نوع وب سایت های فروشگاهی امروزی مارکت پلیس هایی هستند که به صورت دسته جمعی از بستر یک سایت اقدام به فروش محصولات خود می کنند. دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH در فروش ووکامرس فارسی و بروز این امکان را برای شما فراهم میکند تا سایت وردپرسی خود را به بستری برای فروش همه تبدیل کنید.
امروزه پلاگین YITH WooCommerce Affiliates Premium اورجینال یا دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH یکی از محبوب ترین افزونه ها می باشد و با زبان های راست چین نیز سازگاری کامل را دارد.

برای دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید.

دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH-min
دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH-min

معرفی دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH

آیا می دانستید که فروشندگان آنلاین به طور متوسط فقط 1500 دلار در ماه درآمد دارند؟ این بسیار کمتر از آن چیزی است که بیشتر مردم انتظار دارند، اما متاسفانه این حقیقت است. به همین دلیل، یافتن راه‌هایی برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر از فروشگاه‌هایشان برای بازرگانان مهم است.

فیلم آموزش افزونه همکاری در فروش | آموزش affilite wp بصورت ویدئویی

افزونه همکاری فروش YITH یک افزونه مفید است که می توانید از آن برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

افزونه همکاری فروش YITH یک افزونه مفید است که می توانید از آن برای افزایش فروش خود استفاده کنید. این مجموعه طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کمک به بازرگانان در راه اندازی کسب و کار خود ارائه می دهد، از جمله:

طیف گسترده ای از ابزارهایی که می توانند برای ایجاد و اجرای یک کمپین تبلیغاتی استفاده شوند. مجموعه ای از قالب های از پیش ساخته شده که می تواند بر اساس نیاز شما سفارشی شود. این افزونه به چندین زبان مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی موجود است.

افزونه همکاری در فروش YITH طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کمک به بازرگانان در راه اندازی کسب و کار خود ارائه می دهد.

YITH WooCommerce Affiliates Premium یا دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH نام افزونه کاربردی فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک سیستم همکاری در فروش برای فروشگاه خود راه اندازی کنید. با ایجاد یک سیستم همکاری در فروش در فروشگاه اینترنتی خود ، می‌توانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا با تبلیغات و بازاریابی محصولات فروشگاه ،اقدام به کسب درآمد کرده و از این طریق فروش شما نیز افزایش پیدا کند.

افزونه همکاری در فروش YITH WooCommerce Affiliates Premium یا افزونه همکاری در فروش YITH با دارا بودن پنل حرفه ای امکان کنترل پورسانت های فروش هر محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد. با تنظیم پورسانت فروش محصولات می‌توانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا به کسب درآمد پرداخت و به وسیله سیستم پرداخت خودکار پورسانت ها، درآمد کاربران را به حساب آنها به صورت خودکار واریز کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

فیلم آموزش دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH

برخی از امکانات افزونه فارسی همکاری در فروش ووکامرس YITH WooCommerce Affiliates Premium :

این افزونه طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کمک به بازرگانان در راه اندازی کسب و کار خود ارائه می دهد. می توانید از آن برای افزایش فروش، مدیریت تیم فروش و مدیریت کاتالوگ محصولات خود استفاده کنید. این افزونه همچنین دارای یک سیستم مدیریت موجودی است تا بتوانید موارد موجود در انبار و زمان نیاز به ذخیره مجدد را پیگیری کنید.

همچنین دارای یک سیستم گزارش دهی است که به شما امکان می دهد فروش، موجودی و موارد دیگر را ردیابی کنید. این افزونه چندین دروازه پرداخت و ادغام با پلتفرم های تجارت الکترونیک محبوب مانند Shopify و WooCommerce را ارائه می دهد.

فیلم آموزش افزونه جوایز و امتیاز های ووکامرس

پلاگین همکاری فروش YITH ویژگی های زیادی را ارائه می دهد.

پلاگین همکاری فروش YITH ویژگی های زیادی را ارائه می دهد. این یک افزونه مفید است که می توانید از آن برای افزایش فروش خود استفاده کنید. افزونه همکاری فروش YITH دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها برای کمک به بازرگانان برای اجرای کارآمدتر تجارت خود است، از جمله مدیریت موجودی، مدیریت سفارش و ابزارهای گزارش.

افزونه همکاری فروش YITH یک ابزار مفید برای بازرگانانی است که می خواهند فروش خود را افزایش دهند. این ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند موجودی و سفارشات خود را به طور موثرتری مدیریت کنید.

اولین ویژگی، امکان ایجاد چندین دسته است.

یکی از اولین چیزهایی که در مورد این افزونه متوجه خواهید شد این است که رابط کاربری زیبا و تمیزی دارد. دومین چیزی که متوجه خواهید شد این است که به شما امکان می دهد چندین دسته ایجاد کنید، که اگر فروشگاه شما انواع مختلفی از محصولات یا خدمات داشته باشد، می تواند به سازماندهی کمک کند.

می توانید محصولات را به چندین دسته اضافه کنید و همچنین به فروشندگان دسته بندی کنید!

سومین چیزی که متوجه خواهید شد این است که به شما امکان می دهد انواع مختلفی از محصولات را ایجاد کنید، که اگر فروشگاه شما در یک دسته خاص تخصص داشته باشد، می تواند مفید باشد.

یکی دیگر از ویژگی های افزونه همکاری فروش YITH امکان تنظیم کمیسیون های مختلف برای هر فروشنده است.

یکی دیگر از ویژگی های افزونه همکاری فروش YITH امکان تنظیم کمیسیون های مختلف برای هر فروشنده است. شما می توانید این کار را بر اساس دسته بندی، قیمت محصول یا عوامل دیگر انجام دهید. این یک راه عالی برای تشویق فروشندگان به فروش محصولات بیشتر و پاداش دادن به کسانی است که از نظر عملکرد خوب عمل کرده اند.

با افزونه همکاری فروش YITH، می توانید قوانینی را برای میزان دریافتی هر فروشنده بر اساس عوامل مختلفی مانند دسته محصول، قیمت محصول و موارد دیگر تنظیم کنید.

افزونه همکاری فروش YITH به شما این امکان را می دهد که قوانینی را برای میزان دریافتی هر فروشنده بر اساس عوامل مختلفی مانند دسته محصول، قیمت محصول و موارد دیگر تنظیم کنید. شما می توانید میزان پورسانتی را که فروشندگان بر اساس عملکردشان در طول زمان دریافت می کنند سفارشی کنید تا آنها را تشویق کنید فروش خود را بهبود بخشند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

به عنوان مثال: اگر پیراهن‌هایی با محدوده قیمتی بین 10 تا 20 دلار می‌فروشید، اما می‌خواهید همه خریدارانی که از فروشگاه شما خرید می‌کنند (نه فقط از یک فروشنده خاص) ارسال رایگان دریافت کنند – در این صورت نیازی به سفارشی‌سازی اضافی نیست. قبلاً به طور پیش فرض انجام شده است!

همچنین می توانید میزان پورسانتی را که فروشندگان بر اساس عملکردشان در طول زمان دریافت می کنند سفارشی کنید تا آنها را تشویق کنید فروش خود را بهبود بخشند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

همچنین می توانید میزان پورسانتی را که فروشندگان بر اساس عملکردشان در طول زمان دریافت می کنند سفارشی کنید تا آنها را تشویق کنید فروش خود را بهبود بخشند و مشتریان بیشتری جذب کنند. به عنوان مثال، می توانید قوانینی را برای میزان دریافتی هر فروشنده بر اساس عوامل مختلفی مانند دسته بندی محصول، قیمت محصول و موارد دیگر تنظیم کنید.

نتیجه دانلود رایگان افزونه همکاری در فروش YITH

امیدواریم این مقاله به شما در درک برخی از مزایای استفاده از افزونه همکاری فروش YITH کمک کرده باشد. ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد اینکه کدام افزونه برای فروشگاه شما مناسب است دشوار است، اما ما شما را تشویق می کنیم که این افزونه را امتحان کنید! امیدواریم این مقاله به شما در درک برخی از مزایای استفاده از افزونه همکاری فروش YITH کمک کرده باشد. ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد اینکه کدام افزونه برای فروشگاه شما مناسب است دشوار است، اما ما شما را تشویق می کنیم که این افزونه را امتحان کنید!

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود رایگان و مستفیم افزونه همکاری در فروش YITH اینجا کلیک کنید



آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *