کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH

با دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH یا افزونه YITH Woocommerce Account Funds می توانید برای افزونه ووکامرس خود یک کیف پول طراحی کنید. با این امکان کاربران سایت فروشگاهی شما میتوانند تا مبلقی را به سایت شما واریز کرده تا در آینده خرید های خود را از طریق کیف پول خود پرداخت کنند.

برای دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید.

دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH
دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH

معرفی دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH

با کمک افزونه کیف پول ووکامرس – yith account funds ( دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH ) نسخه اورجینال شما می‌توانید بخشی به عنوان کیف پول در سایت ووکامرسی خود بسازید که می‌تواند مبلغی را در خود قرار دهد که توسط مشتری یا خود شما به این کیف پول واریز شده است.

پرداخت پول به کیف به دو صورت پرداخت مستقیم بانکی و تغییر دستی ادمین ممکن است، همچنین این افزونه این امکان را دارد تا در مقابل خرید هایی که از کیف پول انجام می‌شود، درصدی یا مبلغی را به کاربر تخفیف دهد.

این افزونه می‌تواند مبلغ کیف پول را در هر جایی که تمایل داشته باشید نمایش دهد و کاربر می تواند این مبلغ را با پرداخت وجه بیشتر بالا ببرد.

این افزونه به صورت صد درصدی با ووکامرس سازگار است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

اما دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH ، افزونه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی گزینه های پرداخت را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که به لطف تمام ویژگی هایی که ارائه می دهد، پرداخت ها را در سایت خود تنها با چند کلیک بپذیرید. اگر از قبل صفحه پرداخت YITH WooCommerce را راه اندازی کرده اید یا اگر می خواهید فوراً پرداخت ها را بپذیرید، می توانید از این افزونه استفاده کنید.

فیلم افزونه کیف پول ووکامرس | wallet woocommerce

پلاگین کیف پول YITH

افزونه کیف پول YITH ( دانلود رایگان افزونه کیف پول YITH ) یک افزونه شگفت انگیز است که به شما امکان می دهد پرداخت ها را در وب سایت خود به روش های مختلف بپذیرید. دارای طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله:

فیلم آموزش اضافه کردن کیف پول به سایت وردپرسی

 YITH WooCommerce Account Funds نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که از طریق آن می‌توانید یک کیف پول برای فروشگاه ووکامرسی خود ایجاد کنید. شاید نیاز داشته باشید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را با روش های مختلف افزایش دهید. این افزونه با ایجاد یک کیف پول به کاربران شما این امکان را می‌دهد تا پس از شارژ کیف پول خود بتوانند محصولات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه مجدد به درگاه پرداخت ، سفارش دهند.

با استفاده از افزونه کیف پول YITH WooCommerce Account Funds می‌توانید یک احساس وفاداری در کاربران خود ایجاد کرده و از این طریق تعداد فروش به هر مشتری را افزایش دهید. همچنین می‌توانید به مشتریانی که قصد خرید از طریق کیف پول دارند ، به آنها تخفیف های ویژه بدهید. از طریق استفاده از این افزونه و ارائه تخفیف به این روش می‌توانند مشتریان را تشویق کنید تا کیف پول خود را شارژ کرده و دفعات بعد نیز از طریق فروشگاه شما محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

YITH WooCommerce Payment Gateway Integration افزونه ای است که به مشتریان شما امکان می دهد هزینه خرید خود را مستقیماً از کیف پول خود پرداخت کنند. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که به آن‌ها اجازه دهید با کارت‌های اعتباری یا نقدی پرداخت کنند، یا حتی هر دو گزینه را همزمان ارائه دهید.

پلاگین کیف پول YITH WooCommerce با تمام سکه های رمزنگاری اصلی مانند بیت کوین، لایت کوین و موارد دیگر کار می کند. همچنین از ارزهای فیات مانند USD، EURO و GBP در میان سایر ارزها پشتیبانی می کند.

افزونه کیف پول ووکامرس – yith account funds به شما کمک می کند تا با استفاده از آن یک حساب مالی کوچک برای کاربران خود در سایت بسازید. کیف پول در وبسایت ها می‌تواند به دلایلی مختلفی وجود داشته باشند مانند: بازاریابی، عدم بازگشت وجه برای عودت محصولات، ارائه پاداش به کاربر و صدها مورد متفاوت دیگر!.

ویژگی ها و مزایای اضافی افزونه

افزونه YITH دارای برخی ویژگی های اضافی دیگر نیز می باشد. می توانید از آن برای اضافه کردن یک آدرس صورتحساب و حمل و نقل برای هر مشتری استفاده کنید، که اگر می خواهید آدرس مشتریان خود را در یک مکان پیگیری کنید مفید است. این افزونه همچنین به شما این امکان را می دهد که هنگام پرداخت سفارشات آنها اعلان ارسال کنید و همچنین به جزئیات سفارش خود دسترسی داشته باشید.

با این افزونه می‌توانید تمام سفارش‌های گذشته را مشاهده کنید، از جمله وضعیت آن‌ها و قیمت کل پرداخت‌شده توسط هر مشتری تا کنون. این به شما امکان می دهد نه تنها به اطلاعات فعلی، بلکه به اطلاعات تاریخی در مورد مقدار پولی که در هر زمان برای فروشگاه شما خرج شده است دسترسی داشته باشید – و این کار را از همیشه آسان تر می کند!

ویژگی های اصلی افزونه Wallet برای WooCommerce

این افزونه طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که می تواند برای بهبود فروشگاه WooCommerce شما استفاده شود. استفاده و پیکربندی آسان، استفاده رایگان و سازگار با تمام نسخه‌های WooCommerce است. این افزونه همچنین دارای طراحی واکنش گرا است به طوری که در هر دستگاهی، از رایانه های رومیزی گرفته تا تلفن های همراه و تبلت ها، زیبا به نظر می رسد.

این افزونه طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کمک به بهبود فروشگاه WooCommerce شما ارائه می دهد. استفاده و پیکربندی آسان، استفاده رایگان و سازگار با تمام نسخه‌های WooCommerce است.

مروری بر ادغام درگاه پرداخت YITH WooCommerce

YITH WooCommerce Payment Gateway یک افزونه است که به شما امکان می دهد درگاه پرداخت YITH WooCommerce را با فروشگاه خود ادغام کنید.

ادغام با افزودن یک روش پرداخت جدید به فرآیند پرداخت سایت شما کار می کند، بنابراین مشتریان می توانند با استفاده از کارت اعتباری خود پرداخت کنند.

این افزونه چندین ویژگی از جمله امکان سفارشی کردن ظاهر درگاه پرداخت، تنظیم پرداخت های مکرر و کارمزدهای سفارشی برای مشتریان شما را فراهم می کند.

این افزونه همچنین دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد ظاهر درگاه پرداخت را سفارشی کنید، پرداخت های تکراری و هزینه های سفارشی را برای مشتریان خود تنظیم کنید.

در پایان، افزونه YITH WooCommerce Payment Gateway Integration ابزاری عالی برای هر کسی است که به دنبال افزایش فروش و افزایش درآمد است. این ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند فروشگاه آنلاین خود را به طور کارآمدتر اداره کنید، از جمله ادغام با درگاه های پرداخت محبوب مانند Stripe و PayPal. استفاده از این افزونه آسان است، و همراه با یک دستورالعمل دقیق ارائه می شود که به شما در تنظیم تمام ویژگی های آن کمک می کند. همچنین بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید. این افزونه همچنین دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد ظاهر درگاه پرداخت را سفارشی کنید، پرداخت های تکراری و هزینه های سفارشی را برای مشتریان خود تنظیم کنید.

فیلم آموزش راه اندازی کیف پول در وردپرس با افزونه WooCommerce Wallet 

این افزونه همچنین دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد ظاهر درگاه پرداخت را سفارشی کنید، پرداخت های تکراری و هزینه های سفارشی را برای مشتریان خود تنظیم کنید. در پایان، افزونه YITH WooCommerce Payment Gateway Integration ابزاری عالی برای هر کسی است که به دنبال افزایش فروش و افزایش درآمد است. این ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند فروشگاه آنلاین خود را به طور کارآمدتر اداره کنید، از جمله ادغام با درگاه های پرداخت محبوب مانند Stripe و PayPal.

به دنبال افزایش فروش و افزایش درآمد است. این ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند فروشگاه آنلاین خود را به طور کارآمدتر اداره کنید، از جمله ادغام با درگاه های پرداخت محبوب مانند Stripe و PayPal. استفاده از این افزونه آسان است، دارای یک رابط کاربری تمیز است که برای پیمایش ساده است و می‌توان آن را متناسب با کسب و کار شما سفارشی کرد. همچنین با اکثر تم ها سازگار است و به طور یکپارچه با WooCommerce ادغام می شود. اگر می خواهید کنترل بیشتری بر نحوه پرداخت ها توسط سایت شما داشته باشید، پس این افزونه قطعا ارزش بررسی را دارد!

با دانلود رایگان افزونه YITH Woocommerce Account Funds می توانید برای افزونه ووکامرس خود یک کیف پول طراحی کنید. با این امکان کاربران سایت فروشگاهی شما میتوانند تا مبلقی را به سایت شما واریز کرده تا در آینده خرید های خود را از طریق کیف پول خود پرداخت کنند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود رایگان با لینک مستقیم افزونه کیف پول YITH اینجا کلیک کنید



آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *