کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro

افزونه SEO Yoast معروف ترین افزونه سئو برای وردپرس است. با دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro به شما این امکان می دهد مقالات و پست های وبلاگ خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و رتبه بالاتری کسب کنید. تنها نقطه ضعف این است که رایگان نیست. با این حال، چند نسخه از دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro به صورت رایگان برای شما موجود است. یکی از آنها این است:

برای دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید.

دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرو
دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرو

دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro چیست ؟

SEO Yoast Pro یک کپی از افزونه اصلی است که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید و برای بهینه سازی مقالات خود از آن استفاده کنید. نصب، استفاده و پیکربندی یواست پرو SEO Yoast Pro بسیار آسان است. این یک رابط بصری دارد که نیازی به توضیح از شما ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نصب کنید، آن را در وبلاگ خود فعال کنید و شروع به استفاده از آن کنید.

“SEO Yoast Pro” یا یوست پرو یک افزونه عالی است که می تواند به شما کمک کند مقالات و پست های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. این افزونه همان ویژگی های افزونه SEO Yoast اصلی را دارد اما رایگان نیست.

این کپی از SEO Yoast Pro به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت یک سنت تمام آن ویژگی ها را دریافت کنید.  یواست پرو SEO Yoast Pro یک افزونه ممتاز است که به شما امکان می دهد مقالات خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. ; همچنین دارای ویژگی های مفید دیگری است که به رتبه بالاتر وبلاگ شما کمک می کند. این یکی از بهترین افزونه های سئو برای وردپرس است و این نسخه رایگان به شما امکان دسترسی به اکثر ویژگی های آن را می دهد. دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro یک افزونه ممتاز است که به شما امکان می دهد مقالات و پست های وبلاگ خود را برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه کنید. دارای چندین ویژگی مانند امکان ایجاد عناوین و توضیحات متا، تنظیم ساختار عنوان و غیره است.

برای دیدن آموزش کامل کار با یواست پرو SEO Yoast Pro روی ویدیوی فوق کلیک بفرمایید.

https://wordpress.org/plugins/seo-yoast-pro

نحوه دانلود: به سادگی روی لینک بالا کلیک کنید و دستورالعمل های موجود در پنجره بعدی را دنبال کنید.

یواست پرو SEO Yoast Pro چیست؟ این افزونه توسط Joost de Valk که با نام Yoast نیز شناخته می شود (از این رو نام آن) توسعه یافته است. این به شما کمک می کند محتوای خود را برای رتبه بندی و عملکرد بهتر در موتورهای جستجو بهینه کنید.

بدون دانلود رایگان SEO Yoast Pro چه کار میکند؟

صفحات وب سایت شما را بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله چگالی کلمه کلیدی، متن جایگزین تصویر و غیره تجزیه و تحلیل می کند تا در صورت لزوم با افزودن کلمات کلیدی مرتبط تر یا بازنویسی جملات، آنها را بهبود ببخشید تا برای خوانندگانی که به دنبال چیزی خاص هستند خواناتر شوند. در گوگل زمانی که چیزی مرتبط با آن کلمات کلیدی را در ذهن جستجو می کنند، مانند “چگونه فیلتر روغن خود را عوض کنم” به جای “تعویض فیلتر روغن”. همچنین می‌توانید ببینید کدام پست‌ها اغلب بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در طول زمان با استفاده از ابزارهای آنالیتیکس مانند Google Analytics مشاهده شده‌اند – این به شما کمک می‌کند تا بینش بیشتری در مورد آنچه که مردم واقعاً دوست دارند در مورد آن مطالعه کنند، مشاهده کنید!

این بخش یک مهم دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro

افزونه SEO Yoast Pro برای کمک به بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو طراحی شده است. استفاده از آن آسان است و می توان آن را برای هر نوع وب سایتی سفارشی کرد.

این بخش دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro یک بخش مهم است که به خوانندگان یک سئو آماده را ارائه می دهد که می توانند بلافاصله استفاده کنند.

این افزونه برای کمک به بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو طراحی شده است. استفاده از آن آسان است و می توان آن را برای هر نوع وب سایتی سفارشی کرد.

استفاده از آن آسان است و می توان آن را برای هر نوع وب سایتی سفارشی کرد. این افزونه برای کمک به بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو طراحی شده است. استفاده از آن آسان است و می توان آن را برای هر نوع وب سایتی سفارشی کرد.

سئو یکی از مهمترین اصول برای هر وبمستری است که آرزوی پیشرفت کسب و کار خود را دارد، در این زمینه پلاگین های متفاوتی تهیه شده است که پلاگین Yoast SEO یکی از بهترین ها در این زمینه است.

قابلیت های کلیدی پلاگین Yoast Seo Premium یواست پرو

علاوه بر قابلیت های بسیار متنوعی که در این نرم افزار وجود دارد ، تعدادی افزونه ی کمکی نیز برای آن تهیه شده که برای سایت های خبری ، ویدئو و بیزینس های محلی مواردی را در نظر گرفته اند که به شما کمک زیادی خواهد کرد.

دانلود رایگان افزونه یواست سئو پرمیوم – Yoast SEO Premium

شما می توانید علاوه بر دانلود فایل اصلی افزونه یواست ، اکستنشن های این افزونه را هم به رایگان دانلود کنید :

دانلود افزونه سئو یوست پرمیوم نسخه 18 + 19 + 20

در خاتمه، ما این افزونه را به افرادی که به دنبال راهی برای بهینه سازی سئوی وب سایت خود هستند، به شدت توصیه می کنیم. این یکی از محبوب ترین افزونه ها در جهان است و به هزاران کسب و کار کمک کرده تا ترافیک و تبدیل های خود را افزایش دهند.

محبوبیت افزونه یواست پرو وردپرس

افزونه یوست پرو اورجینال یک افزونه محبوب در مخزن سایت ستوده راد است. به این معنی که آپدیت های منظم برای این افزونه در سریع ترین زمان در دسترس می باشد.

شما میتوانید در هر زمان برای دانلود رایگان افزونه یواست پرو به این صفحه مراجعه کنید و این افزونه سئو وردپرس را دانلود کرده و در سایت خود استفاده کنید. افزونه سئو یواست پرو یکی از محبوب ترین پلاگین های SEO در ایران نیز می باشد.

سیاست مالی افزونه یوست پرو اورجینال

افزونه یوست پرو اورجینال

یک افزونه Freemium (رایگان – پولی) می باشد.

شما میتوانید اطلاعات تکمیلی درباره انواع دانلود رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro را در انتهای این پست مطالعه کنید.

اطلاعات افزونه یوست پرو اورجینال وردپرس

سازندگان پلاگین یوست سئو : عمر ریس و جوست والک (Joost de Valk – Omar Reiss)

کشور سازنده : هلند

زمان انتشار در مخزن وردپرس : سال ۲۰۱۰

سرعت انتشار : سالی ۵۰۰ هزار نفر فعال

تعداد نصب های کنونی : ۵ میلیون وب سایت

امتیاز در مخزن وردپرس : ۵ از حدود ۲۷,۳۲۱ رای

تعداد افزودنی ها (Addon) : بالا

حدود قیمت نسخه اورجینال افزونه یوست در سایت رسمی :

پلن ها و مبالغ بالا صرفا جهت اطلاع می باشد و نسخه موجود در سایت سایت ستوده راد از نوع پرو می باشد که محدودیت تعداد نصب آن برداشته شده است و به دانلود رایگان SEO Yoast Pro منتشر گردیده.

کار افزونه یوست پرو وردپرس چیست؟

رعایت سئو با افزونه یواست پرو SEO Yoast Pro وردپرس

سئو: سرنام عبارت Search Engine Optimization است به معنی بهینه سازی موتور جستجو.

سئو فرآيند پیچیده ای است که به راحتي پياده‌سازي نمی شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر دارد. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌های رتبه‌بندي خود دائما در حال تغییر هستند.

بنابراين وظيفه طراحان سایت بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.با این حال این کار نه تنها برای افراد تازه کار بلکه برای مهندسان برنامه نویس نیز ممکن است بسیار سخت باشد. ما برای بالا بردن امتیاز سئو سایت خود نیاز به رعایت ده ها مورد هستیم.

اهمیت دانلود رایگان افزونه یوست پرو وردپرس

با توجه به گفته های بالا افزونه هایی مانند یواست برای وردپرس ساخته شده است. به این گونه پلاگین ها افزونه های سئو وردپرس گفته می شود. شما میتوانید با دانلود رایگان افزونه یواست پرو وردپرس این امکانات را به سایت خود اضافه کنید.

میزان رعایت موارد و قوانین سئو در افزونه یوست پرو با رنگ بندی (اصطلاحا چراغ های سئو گفته می شود) مشخص میگردد. بدترین مورد رنگ قرمز می باشد که برای صفحه هایی بدون رعایت سئو می باشد. همچنین رنگ سبز نیز به صفحه هایی که قوانین را رعایت کرده اند داده می شود.

ویژگی های خاص افزونه یواست پرو SEO Yoast Pro وردپرس

این افزونه با رعایت مواردی همچون سئو تصاویر و ویدئو، سئو محلی، سئو صفحه ها و مواردی این قبیل سایت شما را از هر نظر برای موتور های جستجوگر بهینه میکند.

اگر سایت شما برای یک فروشگاه باشد، افزونه یوست پرو می تواند مکان فیزیکی (در صورت وجود) شما را به گوگل معرفی کند. همچنین با دارا بودن امکانات زیاد دیگری، شما را در رسیدن به صفحه ی اول گوگل کمک می کند.

سئو انواع دسته بندی ها در افزونه یوست پرو وردپرس

صفحه های آرشیو سایت شامل دسته بندی ها، نتایج جستجو ها، برچسب ها و… می باشند. آرشیو ها تعداد زیادی بازدیدکننده را از سمت سایت های جستجوگر به سایت شما ارسال میکنند.

از دیگر مزایای افزنه یوست پرو این است که تمام انواع صفحه های آرشیو را از لحاظ سئو بودن برسی میکند. در صورت رعایت موارد سئو آرشیو ها میتوانید بازدید های سایت را تا حد زیادی بالا ببرید.

سئو متا دیتا و پست تایپ ها در افزونه Yoast Seo Premiun

متا دیتا به تمام فیلد هایی که توسط شما یا افزونه ها به صفحه های سایت اضافه میشود گفته می شود. از جمله مثال هایی که برای متا دیتا میتوان اشاره کرد سن کاربران است. متا دیتا “Meta Data” با نام های دیگری مانند متا فیلد نیز شناخته شده اند.

به صورت ساده، پست تایپ ها را میتوان به نوع صفحه شباهت داد. یعنی صفحه های محصول یک نوع پست تایپ هستند. همینطور برگه ها و نوشته های بلاگ نیز هر کدام یک نوع پست تایپ هستند. ممکن است برخی از افزونه ها نیز پست تایپ های خاصی را ایجاد کنند.

شما با دانلود رایگان افزونه یواست پرو این امکان را دارید تا تمام متا دیتا های سایت و همچنین انواع پست تایپ ها را از لحاظ سئو برسی کنید.

مزایای افزونه یوست پرو یواست پرو SEO Yoast Pro وردپرس

افزونه Yoast Seo برای مدیریت سئو سایت شما طراحی شده است. امکاناتی همچون جلوگیری از خطاهای خزیدن رباط های موتور های جستجو (URL های خراب ناشی از تغییر لینکهای ثابت ، حذف صفحات و غیره) را برطرف کنید. افزونه وردپرس Yoast به شما امکان می دهد چندین کلمه کلیدی تمرکز (حداکثر 5) تنظیم کنید.

در پایین به لیستی از مزایا و امکانات افزونه یوست پرو اشاره شده است :

دانلود رایگان افزونه یوست پرو از سایت ستوده راد تمام امکانات نسخه اورجینال سازنده اصلی آن را به همراه دارد.

به دلیل امکانات زیاد افزونه یوست پرو ما تنها مهمترین آنها را برای شما لیست کرده ایم.

معایب افزونه یواست پرو SEO Yoast Pro وردپرس

در پایین به لیستی از معایب افزونه یوست اشاره شده است.

نکته : افزونه یواست پرو خود را با المنتور پرو سازگار کرده است. ولی این سازگاری تنها در صورتی است که شما بعد از دانلود رایگان افزونه یوست پرو آن را در داخل المنتور پرو استفاده کنید.

نکته : شاید معایب افزونه یوست پرو که در بالا به آن اشاره شده است برای شما نگران کنند باشد. اما توجه داشته باشدید امکانات این افزونه بسیار بیشتر از معایب آن است.

نکته : معایب اشاره شده مربوط به نسخه اورجینال افزونه Yoast می باشد.

از این رو معایب اشاره شده هیچ ارتباطی با دانلود رایگان افزونه یوست پرو  SEO Yoast Pro موجود در مخزن سایت ستوده راد ندارد.

ممکن است معایب بالا به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر از افزونه یوست پرو باشد.

بعد از دانلود رایگان افزونه یوست پرو از سایت ستوده راد :

 امنیت بالا

 بدون افت سرعت

 آپدیت های سریع در سایت ستوده راد

 عدم تفاوت در ساختار با پلاگین موجود در سایت اصلی

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود مستقیم و رایگان یواست پرو SEO Yoast Pro اینجا کلیک کنید



آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *