کسب و کار اینترنتی
خانه » وبلاگ » دانلود رایگان افزونه راکت wp rocket

افزونه راکت wp rocket یکی از قدرتمندترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پلاگین‌های بهینه سازی وردپرس و افزایش سرعت سایت وردپرس است. دانلود رایگان افزونه راکت wp rocket (افزونه موشک وردپرس) بعد از فعال‌سازی باعث فعال شدن کش، ترکیب شدن و کاهش حجم فایل‌های استاتیک، بهینه‌سازی دیتابیس و افزایش بی‌نظیر سرعت سایت شما خواهد شد.

برای دانلود رایگان افزونه راکت wp rocket به انتهای صفحه مراجعه بفرمایید. یا اینجا کلیک کنید.

افزونه راکت چیست؟

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، سرعت لود شدن وب سایت شما است. از آن‌جایی که سرعت اینترنت نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده، انتظار کاربران نیز بیشتر شده است. بنابراین دیگر کسی حوصله منتظر ماندن برای لود شدن وب سایت را ندارد! افزونه راکت (WP ROCKET) با توجه به امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به عنوان بهترین پلاگین برای افزایش سرعت سایت در وردپرس شناخته می‌شود. بیایید قبول کنیم که سرعت کند برای یک وب سایت نقطه ضعف بزرگی محسوب می‌شود!

دانلود رایگان افزونه راکت wp rocket
دانلود رایگان افزونه راکت wp rocket-min

خوشبختانه با طراحی و توسعه پلاگین راکت می‌توان نقاط ضعف وب سایت را به نقاط قوت تبدیل کرد. پلاگین راکت سازگار با وردپرس شبکه بوده و از حجم اضافی فایل‌ها کم می‌کند. علاوه بر این، تنظیمات آن بسیار ساده است؛ به طوری که بدون داشتن دانش تخصصی هم می‌توان با آن کار کرد و از مزایای آن استفاده نمود.

اگر وب سایت شما از نوع فروشگاهی است، باید بدانید که نصب این پلاگین بیشتر از هر وب سایت دیگری بر شما واجب می‌باشد! چرا که سرعت سایت‌های فروشگاهی با میزان درآمد رابطه مستقیم دارد؛ در نتیجه کاربران و مشتریان واقعی شما انتظار دارند سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن لود شود تا بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

افزونه راکت یکی از قدرتمند ترین افزونه های افزایش سرعت وبسایت است که به کمک آن میتوانید سرعت لود سایت خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید.

اگر به عملکرد سئو وبسایت خود اهمیت می دهید، برای گرفتن یک امتیاز عالی در PageSpeed و Gtmetrix حتما به افزونه راکت پرمیوم رایگان نیاز خواهید داشت.

۴۰ درصد افرادی که از یک وبسایت بازدید می کنند چنانچه سرعت لود آن بالاتر از ۳ ثانیه باشد، آن وبسایت را ترک میکنند.

به همین دلیل است که یکی از فاکتور های مهم رتبه بندی وبسایت ها از نظر گوگل سرعت آن ها ست.

افزونه راکت پرمیوم رایگان بدرد چه کسانی میخورد؟

در قلب هر وبسایتی با هرکاربری که داشته باشد، برای داشتن سرعت بالا جای افزونه راکت خالی است.

با کمک این پلاگین بی‌نظیر می‌توانید سرعت وب سایت وردپرسی خود را افزایش دهید. البته نصب این افزونه نه‌تنها سبب افزایش سرعت سایت در وردپرس می‌شود، بلکه شما می‌توانید پایگاه داده وب سایت خود را نیز با کمک آن بهینه‌سازی کنید.

افزونه موشک در وردپرس می‌تواند زمان لود وب سایت را کاهش دهد. علاوه بر این، با ارائه امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد می‌تواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کند. نکته جالب‌تر که با دانستن آن کاملاً به قدرت این افزونه ایمان می‌آورید این است که راکت می‌تواند به سئو سایت شما در کنار افزونه‌های برتر دیگری نظیر رنک مث و یواست نیز کمک شایانی کند!

افزونه راکت برای وبلاگ نویسان

اگر شما در حال نوشتن محتوا های جذاب دوستان هستید، اما نرخ پرش وبلاگ شما همچنان بالاست .

بهتر است با افزونه WP Rocket وبلاگ خود را سریع تر از قبل کنید و کاربران را در وبسایت خود نگهدارید

برای فریلنسر ها و آژانس ها

ایجاد یک وبسایت وردپرسی زیبا به تنهایی کافی نیست، وبسایت شما حتما باید سریع بارگذاری شود.

اجازه دهید افزونه WP Rocket با بهینه سازی وبسایت شما یک سایت سریع را برایتان ایجاد کند تا شما هم بتوانید تمام تمرکزتان را بر روی مشتریان بگذارید.

برای کسب و کار های آنلاین

۵۷درصد از مشتریان سایت هایی را که در بیش تر از ۳ ثانیه لود شوند را ترک میکند به لطف افزونه راکت و بهینه سازی هایی که برای تان انجام میدهد.

فروشگاه آنلاین شما به یک ستاره در بین دیگر وبسایت ها تبدیل میکند.

چطور افزونه wp-rocket سرعت سایت ما را بهبود می‌دهد؟

طی مطالعاتی که در حوزه بازاریابی دیجیتال انجام شده است، کاربران به هیچ وجه علاقه‌ای به وب سایت‌هایی که سرعتشان پایین است ندارند؛ به طوری که هر ثانیه تأخیر در لود شدن سایت، منجر به ۱۶ درصد کاهش رضایت کاربر از آن وب سایت می‌شود که این خود برای مدیران وب سایت می‌تواند یک فاجعه باشد! با کمک افزونه راکت می‌توان اقدام به افزایش سرعت سایت در وردپرس کرد. اما سوال این‌جاست که چطور؟

پلاگین راکت دارای امکانات فوق‌العاده کاربردی است که با یادگیری نحوه کار هر کدام از آن‌ها می‌توان سرعت وب سایت را بهینه‌سازی کرد. در افزونه wp rocket هر بار که کاربری از صفحه‌ای در سایت شما بازدید می‌کند، اطلاعات زیادی بین سرور، وردپرس و پایگاه داده جابه‌جا می‌شود.

انتقال داده‌ها سبب کاهش سرعت سایت می‌گردد؛ به ویژه اگر سرور هاست شما معتبر نباشد. حالا تصور کنید که کاربران زیادی به صورت همزمان وارد وب سایت شما شده‌اند. ورود کاربران مختلف به سایت سبب کاهش ناگهانی سرعت سایت خواهد شد و در این بین درصد زیادی از آن‌ها از سرعت کند سایت شکایت کرده و ناراضی از سایت بیرون خواهند رفت.

در چنین شرایطی می‌توان روی کمک افزونه wp-rocket برای افزایش سرعت سایت در ورپرس حساب باز کرد! این پلاگین قدرتمند یک کپی ثابت از صفحات وب سایت را در حافظه پنهان خود ذخیره کرده و به وردپرس اجازه می‌دهد به جای ایجاد یک صفحه در حال جابه‌جایی، صفحه‌ای که از پیش ذخیره شده است به کاربر نمایش داده شود. این فرآیند سبب خالی شدن حافظه سرور در وب سایت شده و مدت لود شدن صفحات را بهبود می‌بخشد.

در حقیقت با بهینه‌سازی سرعت وب سایت، وب سایت شما در مدت زمان کوتاه‌تری لود شده و همین موضوع موجب رضایت بیشتر کاربران شما می‌شود. زمانی که کاربران بتوانند به راحتی وارد سایت شوند، آمار بازدید افزایش پیدا کرده و در پی آن فروش شما نیز بیشتر و بهتر می‌شود.

بهینه سازی تصاویر و ویدیوها

افزونه راکت میتواند حالت لود تنبل را به تصاویر و ویدیو های شما اضافه کند. لود تنبل یعنی تا وقتی در صفحه وبسایت به تصویر یا ویدیو مورد نظر نرسیده اید و اسکرول نکرده اید تصویر یا ویدیو لود نمیشود. همین اقدام به ظاهر ساده میتواند به افزایش لود سرعت سایتتان کمک چشمگیری کند و سرعت لود سایتتان را بهبود ببخشد.

واقعا سرعت سایت وردپرس را افزایش می دهد؟

پاسخ ما به این سوال این است : کافی است تست کنید!

بله کافی است تست کنید و نتیجه شگفت انگیز این افزونه را بر روی وبسایت خود مشاهده کنید!

با نصب افزونه WP Rocket، گوگل بیشتر از همیشه دوستتان خواهد داشت!

وقتی اسم گوگل آورده میشود ناخودآگاه به یاد سرعت می افتیم! پیدا کردن نتیجه دلخواه در بین میلیون ها وبسایت آن هم در کسری از ثانیه شگفت انگیز است. گوگل همانند خودش به وبسایت هایی که سرعت لودشان زیاد است علاقه خاصی دارد و آن ها را در نتایج جستجو بالاتر نشان می دهد. به عبارتی مهم ترین چیز برای گوگل آن است که کاربر در سریعترین زمان ممکن بتواند به نتیجه مورد نظرش دست پیدا کند. بعد از نصب این افزونه علاقه گوگل به وبسایت شما بیشتر میشود!

نقاط ضعف سایت‌تان را به نقاط قوت تبدیل کنید.

همیشه در بین وبمستران صحبت از سرعت لود سایت که میشود خمی به ابرویشان می افتد و احساس ناخوشایندی به آن ها دست میدهد! با استفاده از این افزونه نقطه ضعف سایتتان را به نقطه قوت تبدیل کنید و کاری کنید کاربران از سرعت بارگذاری سریع وبسایت شما لذت ببرند.

افزونه افزایش سرعت سایت راکت وردپرس بهترین افزونه‌ای است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته شده است که میتوانم به شما تضمین بدهیم که اگر فقط به عکس‌های مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی خواهید برد که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند.

افزونه افزایش سرعت لود وردپرس

این افزونه از دیگر افزونه های موجود در اینترنت مقام بالاتری دارد که به دلایل سیاری توانسته است به این مقام و رتبه برسد که برای مثال چنتا از انها را میتوان پنل تنظیات اسان به همراه قدرت و افزایش سرعت سایت فقط با زدن یک دکمه و اینکه سرعت سایت هم برای مدیر سایت و هم برای کاربران مهم است و هم در سئو سایت تاثیر گذار میباشد.

با وردپرس راکت نگران سرعت سایت خود نباشید!

فرقی ندارد ما چه نوع سایتی را مدیریت می‌‌کنیم، ما باید سرعت سایت خودمون را در اولیت‌‌های اول قرار بدیم. اینکه ما به محتوای سایت خود اهمیت دهیم برای کاربران ما ارزش زیادی دارد ولی آیا سایت ما به اندازه‌‌ای سریع برای کاربر لود می‌‌شه که کاربر به سایت وارد شود و مطالب سایت ما را ببینه؟

برای اینکه ما بتونیم سرعت سایت خودمون را بالا ببریم افزونه‌‌های خیلی زیادی وجود دارد، یکی از قوی‌‌ترن و محبوب‌‌ترین این افزونه‌‌‌‌ها، افزونه وردپرس راکت است که با نصب این افزونه بر روی وردپرس خود به سرعت شاهد بهینه شدن سرعت سایت خود می‌‌شویم.

با نصب این افزونه بر روی سیستم خود در زمان بسیار کوتاهی شاهد بالا رفتن سرعت سایت خود می‌‌شویم، این افزونه در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن سرعت سایت ما را چند برابر می‌‌کند پس اگر سایت ما سرعتش برای لود پایین باشد یکی از بهترین افزونه‌‌هایی که به کمک ما می‌آید افزونه وردپرس راکت است.

سازگار با وردپرس شبکه

این افزونه با وردپرس شبکه سازگاری کامل دارد، وردپرس شبکه به ما این امکان را می‌‌ده که بتونیم از چند سایت در یک زمان بر روی یک وردپرس استفاده کنیم، ما این امکان را داریم که با خرید یک افزونه سرعت همه سایت‌‌هایی را که در وردپرس شبکه خود مدیریت می‌‌کنیم را افزایش دهیم.

با وردپرس راکت حجم فایل‌‌های خود را کم کنید.

در مورد افزایش سرعت سایت این موضوع را نباید فراموش کنیم که اگر افزونه‌‌ای که ما در سایت خود استفاده می‌‌کنیم امکان فشرده‌‌سازی فایل‌‌های استاتیک را به ما بده ما شاهد افزایش سرعت بی‌‌نظیری در سایت خواهیم بود، منظور از فشرده‌‌سازی همان کم کردن حجم این فایل‌‌ها می‌‌باشد، فایل‌‌های استاتیک شامل کدهای CSS، JS و HTML است که در واقع کم کردن حجم این کدها باعث لود شدن سریع سایت ما برای کاربرانمان می‌‌شود.

امکانات افزونه راکت پرمیوم چیست؟

کش صفحه

وبسایت خود را کش کنید، این کار باعث می شود سایت شما بسیار سریع بارگذاری شود.

وسرعت لود بالا کلید واقعی برای تقویت سئو و افزایش نرخ تبدیل سایت شماست.

فشرده سازی GZIP

با فشرده سازی صفحات وبسایت روی سرور و خارج کردن آن ها از حالت فشرده در مرورگر کاربر، حجم فایل های شما کاهش می یابد و بازدید کنندگان  محتوای شما را سریع تر مشاهد میکنند.

پیش بارگذاری کش

با این گزینه به کاربران خود اجازه می دهید، از محتوای ذخیره شده در وبسایت شما سریعتر استفاده کنند.

با دانلود افزونه راکت پرمیوم رایگان هر بارکه تغییراتی را در وبسایت خود اعمال می کنید

به طور خود کار حافظه کش را از قبل بارگذاری میکند!

ذخیره فایل ها در مروگر

با کمک این گزینه منابع سایت خود که اغلب از آنها استفاده میکنید را مانند تصاویر فایل های css  و js  را در حافظه دستگاه کاربر چه رایانه و چه موبایل ذخیره کنید.

بهینه سازی تجارت الکترونیک

با افزونه راکت کسب وکار آنلاین شما سریع تر می شود و با پاک کردن صفحات حساس از حافظه پنهان وبسایت یک وبسایت سریع خواهید داشت.

سازگاری عالی

افزونه wp rocket  با محبوب ترین قالب ها و افزونه ها سازگار است و با بیشتر هاست ها موجود نیز کار می کند، جای هیچ نگرانی نیست!

افزایش زمان بارگذاری سایت با کش صفحات

همه موتور های جستجو علل خصوص گوگل به وبسایت های سریع علاقه خاصی دارند.

وقتی زمان بارگذاری صفحات وبسایت شما طولانی می شود، بازدید کنندگان خسته شده و وبسایت شما را ترک می کنند.

با استفاده از مزیت کش کردن افزونه راکت این اجازه را به آن ها ندهید!

افزونه راکت پرمیوم صفحات شما را با ایجاد فایل های HTML  ایستا و در دسترس قرار دادن آن ها برای بازدید کنندگان ، صفحات را کش می کند.

همچنین فایل های پرکاربردی که به ندرت بروزرسانی میشوند را در حافظه پنهان مرورگر کاربر ذخیره میکند.

پیش بارگذاری کش یک راه حل افزایش سرعت

پیش بارگذاری کش وبسایت نسخه های ذخیره شده و سریعتر صفحات را برای بازدید کنندگان نمایش میدهد.

این افزونه به محض فعال کردن پیش بارگذاری نسخه های ذخیره شده وبسایت را ایجاد میکند.

می توانید محتوای خود را به صورت دستی از قبل بارگذاری کنید یا به افزونه راکت پرمیوم اجازه دهید این کار را به صورت خودکار انجام دهد.

پس از اینکه WP Rocket حافظه پنهان پست ها، صفحات و انواع پست سفارشی سایت شما را پاک کرد، پیش بارگیری در یک چشم برهم زدن انجام می شود.

علاوه بر این ها، گزینه پیش بارگذاری کش مبتنی بر نقشه سایت به طور خودکار نقشه های سایت تولید شده توسط افزونه های سئو را شناسایی کرده و از قبل بارگذاری می کند.

تمیزکاری پایگاه داده با wp rocket

این افزونه مجموعه از گزینه های اختصاصی را برای بهینه سازی جداول پایگاه داده در اختیار شما قرار میدهد.

یک پایگاه داده پاکسازی شده بسیار کارامد تر و سریع تر خواهد بود.

میتوانید دیدگاه ها، مطالب و داده های سطل زباله را پاکسازی کنید، جداول پایگاه داده خود را دستی یا به طور خودکار بهینه کنید.

بارگذاری سریع تر با CDN

هنگامی که کاربران سایت شما از شهر ها و کشور های مختلفی هستند، CDN  گزینه کلیدی برای بهبود زمان بارگذاری وبسایت شما است.

در مکانیزم CDN فایل های شما مانند CSS ، JS و تصاویر شما بر روی چندین سرور ذخیره می شوند. و هنگامی که کاربر از وبسایت شما استفاده میکند این فایل ها از نزدیک ترین سرور مکانی به کاربر برای آن بارگذاری میشود.

چنانچه قبلا از CDN های معروفی مانند Cloudflare استفاده می کرده اید، با یک کلیک می توانید آن را با راکت ادغام کنید.

ویژگی‌های پلاگین راکت

هر یک از افزونه‌های افزایش سرعت سایت در وردپرس دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی هستند که در راستای بهبود سرعت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند. امکانات بی‌نظیر افزونه راکت نقطه قوت این پلاگین است. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب کاهش سرعت لود وب سایت شما می‌شود، عدم رعایت استانداردهای برنامه‌نویسی در بخش فرانت قالب‌های وردپرس و ووکامرس می‌باشد.

با کمک پلاگین wp rocket می‌توان با اعمال تنظیماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، فرآیند بهینه‌سازی FrontEnd را انجام داده و شاهد تأثیر شگرف در سرعت سایت خود شوید. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و امکانات جذاب پلاگین راکت خواهیم پرداخت:

صفحات کش

کش یا ذخیره صفحات یکی از اصلی‌ترین تنظیماتی بوده که می‌توانید با اعمال آن افزایش سرعت سایت در وردپرس را انجام دهید. در واقع با کمک این پلاگین می‌توانید کش‌هایی که باعث افزایش سرعت لود شدن صفحات وب سایت، بهبود موتورهای جست‌وجو و بهبود گفت‌گوهای داخل سایت می‌شود را ایجاد کنید.

با نصب و فعال‌سازی افزونه، صفحه کش ایجاد و فعال خواهد شد. کش فایل‌های css و js، کش دستگاه‌های موبایل، تنظیمات کش برای کاربران وارد شده و همچنین تعیین زمان عمر کش به منظور پاک‌سازی خودکار از جمله تنظیماتی هستند که پس از نصب راکت می‌توانید آن‌ها را بر وب سایت خود اعمال کنید.

تنظیمات بهینه‌سازی فایل‌های CSS

بهینه‌سازی فایل‌های CSS نیز تأثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت سایت در وردپرس دارد. با استفاده از فشرده‌سازی و ترکیب کدها در تنظیمات افزونه امکان افزایش قابل توجه سرعت سایت فراهم می‌شود. این تنظیمات عبارتند از:

بهینه‌سازی فایل‌های JS

علاوه بر فایل‌های CSS، بهینه‌سازی فایل‌های JS نیز می‌تواند سبب افزایش سرعت سایت در وردپرس شود. برای انجام این کار در پلاگین تنها کافی است تنظیمات زیر را اعمال کنید:

ویژگی های کلید افزونه راکت

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش جامع بازاریابی
آموزش جامع تولید محتوا
آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای دانلود مستقیم و رایگان افزونه راکت wp rocket اینجا کلیک کنید


آموزش کسب درآمد اینترنتی
آموزش کارآفرینی اینترنتی

تمامی قالب و افزونه های موجود در سایت ستوده راد همراه با لاینسس اورجینال تحت مجوز GPL برای دانلود قرار میگیرد . همچنین قالب و افزونه های به صورت کاملا متن باز و بدون کد گذاری می باشد و شما می توانید از سلامت کدهای درون سورس ها توسط انتی ویروس های آنلاین مانند virustotal و یا انتی ویروس های افلاین اطمینان حاصل کنید.
اسپانسر مالی سایت ستوده راد ، شرکت تجارت الکترونیک چالش می باشد. کپی و الگو برداری از ستوده راد، با یا بدون اطلاع قبلی کاملا آزاد است.


داوود ستوده

“فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی و بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارت آپ ها هستم.”

— davood sotoudeh rad


ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ ستوده راد در شبکه های مجازی :


فهرست افزونه های پولی وردپرس به صورت دانلود مستقیم و رایگان

افزونه یواست پرو SEO Yoast Proافزونه المنتور پروافزونه لرن دش
افزونه سئو خبری یواستافزونه پاور پک پروافزونه دیجیتس
افزونه یواست ووکامرسافزونه المنتور اکستراافزونه کپچا پلاس
افزونه سئو ویدئو یواستافزونه پلاس المنتورافزونه دکان پرو
افزونه سئو محلی یواستافزونه المنت کیت پروافزونه مداد زرد
افزونه اسماش پروافزونه WooLentor Pro یا ShopLentorافزونه چت واتس اپ
افزونه راکت wp rocketافزونه CoDesigner Pro یا WooLementor Proافزونه جت پاپ آپ
افزونه مدیریت لینک های داخلیافزونه عناصر نامحدود المنتورافزونه وردفنس سکوریتی
افزونه جت بلاگ JetBlogافزونه اکشن پکافزونه Wp Hide Pro
افزونه ویژوال کامپوزرافزونه محتوای داینامیک المنتورافزونه اسلایدر رولوشن
افزونه چند زبانه وردپرسافزونه افزودنی ضروری المنتورافزونه پشتیبانی واتساپ
افزونه ترجمه رشته WPMLافزونه ویجت های بریف کیس المنتورافزونه Woo Import Export
افزونه جستجوی وردپرسافزونه جت المنتافزونه جت تب
افزونه جستجو و فیلتر پیشرفتهافزونه Piotnet Addons For Elementorافزونه ایجکس اکانت ووکامرس
افزونه اشتراک ویژهافزونه هپی ادآن پروافزونه WP All Export Pro
افزونه WP Optimize Premiumافزونه آلتیمیت ادان المنتورافزونه جت بلاک
افزونه اسکیما پروافزونه المنت پک پروافزونه آپ درفت پلاس
افزونه ارسال ایمیل SMTP پروافزونه پرمیوم ادآن المنتورافزونه ابزار راهنما گرویتی فرم
افزونه رنک مث پروافزونه Anywhere Elementor Proافزونه Asset CleanUp Pro
افزونه Affiliate WPافزونه ACF Frontend Form Elementافزونه جت تریکس
افزونه جت انجینافزونه HT Slider Proافزونه دیوی بیلدر
افزونه گرویتی فرم فزونه Epic News Elementsافزونه پروفایل بیلدر پرو
افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرمزافزونه HT Mega Proافزونه CSS قهرمان
افزونه Gravity Flowافزونه الیت پلیرافزونه میلستر
افزونه یوزر فرانت اند پرو افزونه زمینه های سفارشی پیشرفتهافزونه جت سرچ
افزونه آیتم سکوریتیافزونه جت مقایسه و علاقه مندیافزونه بی بی کیو پرو
افزونه کیو فرمافزونه پلی لنگ ووکامرسافزونه جت منو
افزونه پیوتنت فرمافزونه ووکامرس پیج بیلدر المنتورافزونه اوبر منو
افزونه گرویتی ویوجت گالری محصولاتافزونه کوپن هوشمند ووکامرس
افزونه سوپر فرمافزونه هپی ادآن پروافزونه SsL واقعا ساده
افزونه فرم کرفتافزونه جستجوی ایجکس پروافزونه جت اسمارت فیلتر
افزونه فرم روانجت تم کورافزودنی های اسلایدر روولوشن
افزونه WpFormsافزونه Hide My WPافزونه پُلی لنگ پرو
افزونه مت فرمافزونه بیور بیلدر پروافزونه کیف پول YITH
افزونه جت وو بیلدرافزونه جت ری ویوافزونه Support Board
افزونه Perfmattersافزونه ترنسلیت پرسافزونه WP Import Export
افزونه جت بوکینگافزونه Advanced Database Cleaner Proافزونه اسلایدر و کاروسل محصولات YITH
افزونه جت بلاگافزونه ویرایش سطح دسترسیافزونه ویرایش برگه تشکر بعد از خرید YITH
افزونه WP All Import Proافزونه داپلیکیتور پروافزونه سفارشی سازی برگه تسویه حساب YITH
افزونه همکاری در فروش YITH

فهرست محتوای های مرتبط :

طراحی سایت ستوده راد
مدیریت کمپین تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله زیر را حل فرمایید. *